دانلود رایگان مقاله isi از دیتابیسهای معتبر معرفی یک سایت خارجی معتبر - مرکز ترجمه تخصصی آمارد
جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳
new translation order

amrdtarjome telegram channel

amrdtarjome telegram support
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:

دانلود رایگان مقاله isi از دیتابیسهای معتبر- معرفی یک سایت خارجی معتبر

  

 با توجه به عدم دسترسی بسیاری از کاربران ایرانی به دیتابیسهای معتبر مانند ScienceDirect، Springer، IEEE، Sage، .... برای دانلود و یا خرید مقالات، نیاز به دانلود رایگان مقالات ISI از پایگاههای داده معتبر احساس می شود. در مقاله قبلی، به معرفی سایتهای ایرانی جهت دسترسی و دانلود رایگان مقاله پرداختیم. برای آشنایی با این سایتها مطلب زیر را مطالعه کنید:

"آشنایی با سایتهای ایرانی جهت دسترسی و دانلود رایگان مقاله تخصصی از دیتابیسهای معتبر مقالات"


در کنار مزایای این سایتهای ایرانی، به محدود بودن دیتابیسهای رایگان مقالات به ScienceDirect, Springer، IEEE می توان اشاره کرد. به همین علت در این مطلب به معرفی یک سایت معتبر و با دامنه گسترده برای دانلود مقالات می پردازیم که دانلود از دامنه وسیعی از دیتابیسها مانند Sage, Taylor & Francis , ...... علاوه بر دیتابیسهای معتبر ذکر شده اشاره کرد. 


سایت  Sci-Hub.bz 

این سایت یکی از راحتترین ابزارهای دانلود رایگان مقاله از سایتهای معتبر می باشد. برای دانلود رایگان مقاله از این سایت، می توانید با وارد شدن به سایت، و وارد کردن لینک مقاله یا DOI به راحتی مقاله مورد نظر را دانلود کنید. همچنین می توانید عبارت مد نظر خود را در باکس مورد نظر وارد کنید و پس از جستجو به صورت مستقیم از سایت مورد نظر کلمه مورد نظر شما را از طریق سایت google scholar جستجو می کند. جالب است که با کلیک بر روی لینک مورد نظر می توانید بسیاری از مقالات search شده را به صورت مستقیم از طریق این سایت دانلود نمایید.

همچنین با نصب افزونه مخصوص مرورگر گوگل کروم بر روی این مرورگر با جستجو در سایت گوگل اسکالر در صورت وجود این مقاله در دیتابیس این سایت، در صورت فعال بودن این افزونه بر روی مرورگر به راحتی میتوانید مقاله مورد نظر را به صورت کاملا رایگان دانلود نمایید. 



حال، بعد از دانلود رایگان مقاله، برای "ترجمه مقاله" به صورت تخصصی در صورت نداشتن دانش کافی در زمینه ترجمه تخصصی مقالات و متون، چه کاری می  توانیم انجام دهیم؟

سایت ترجمه آمارد ترجمه چه خدماتی به شما ارائه می نماید؟

 کلیه خدمات ترجمه دانشجویی، ترجمه متون تخصصی، ترجمه مقاله و متون مختلف اعم از ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی و ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی متون و مقالات مختلف را به صورت کاملا تخصصی به همراه گارانتی خدمات ترجمه به دانشجویان، محققین و شرکتها و نهادهایی  مختلف ارائه دهیم.

عجله دارید و می خواهید ترجمه متن خود را به صورت فوری انجام دهید میتوانیم تا 20000 کلمه در روز را به صورت کاملا تخصصی به صورت ترجمه فوری با در نظر گرفتن استراتژیهای ویژه برای شما انجام دهیم.

خدمات ویژه ترجمه مقالات ISI

علاوه بر موارد فوق برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ترجمه مقاله تخصصی در سطح ISI و همچنین ویرایش و نگارش مقالات ISI را با بهترین کیفیت و گارانتی تضمین کیفیت بدون محدودیت زمانی در سطح ویژه به شما کاربر گرامی ارائه می دهیم.

کپی رایت: مطلب فوق توسط مرکز ترجمه تخصصی آمارد  تدوین شده است. استفاده از آن بدون ذکر منبع "مرکز ترجمه تخصصی آمارد" مجاز نمی باشد.



Link: https://amardtarjome.com/news/دانلود-رایگان-مقاله-isi-از-دیتابیسهای-معتبر--معرفی-یک-سایت-خارجی-معتبر3.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* آمارد ترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد.