راهنمای انجام پروژه کسری خدمت سربازی قسمت اول - مرکز ترجمه تخصصی آمارد
جمعه ۱۰ فروردین ۰۳
new translation order

amrdtarjome telegram channel

amrdtarjome telegram support
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:

راهنمای انجام پروژه کسری خدمت سربازی - قسمت اول


با عرض سلام خدمت شما دوستان عزیز

سایت ترجمه آمارد ترجمه در نظر دارد با توجه به این که یکی از دغدغه های اصلی فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی بحث خدمت سربازی هست و با توجه به این که اخیرا امکان انجام طرح حهای پژوهشی جایگزین بخشی از خدمت سربازی وِزه دانشجویان و فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی فراهم شده تصمیم گرفتیم با توجه به نیاز دانشجویان تحصیلات تکمیلی مطالب مهم در رابطه با اخذ و اجرای پروژه و طرح کسری خدمت سربازی را در این قسمت برای شما قرار دهیم.


قسمت اول : راهنمای اخذ پروژه کسری خدمت سربازی


پروژه های کسر خدمت  را فقط دانشجویان کارشناسی ارشد ودکتری ویا فارق التحصیلان مقاطع تحصیلا تکمیلی می توانند اخذ نمایند. این پروژه ها می بایست حتما از مراکز نظامی مورد تایید بنیاد نخبگان نیروهای مسلح باشد. لازم به ذکر است بنیاد نخبگان نیروهای مسلح زیرمجموعه ستاد کل نیروهای مسلح بوده و ارتباطی با بنیاد ملی نخبگان ندارد. البته بنیاد ملی نخبگان (واقع در خیابان آزادی) نیز برای دانشجویان و دانش آموختگانی که دارای شرایط نخبگی ( مدال المپیاد، رتبه کنکور و ..) باشند تسهیلاتی در زمینه خدمت سربازی ارائه می کند. 


مراحل اخذ پروژه کسرخدمت:


به طور کلی دو روش برای اخذ پروژه کسری خدمت سرباری وجود داره 

۱ – مراجعه به بنیاد  نخبگان نیروهای مسلح واقع در صیادشیرازی وارائه مدارک مورد نیاز که شامل عکس۳*۴ گواهی اشتغال به تحصیل ورزومه و….بعدسازمان نخبگان نیروهای مسلح شمارا به یکی از مراکز نظامی معرفی می کندو نامه ای بقه شما خواهد داد که شما با در دست داشتن آن  نامه به مرکز مورد نظر مراجعه میکنید وآنها به شما موضوعی خواهند داد البته خود شما هم میتوانید موضوع پیشنهاد دهید ولی باید حتما انها تایید کنند.

اگر سازمان برای شما پروژه تعریف نکرد حتما از انها بخواهید نامه عدم نیاز را به شما بدهند تا بتوانید به سازمان دیگری مراجعه کنید.حتما در این مرحله  درباره ی کسری خدمتی که روی پروژه به شما میدهند وزمان انجام کار صحبت کنید

۲ – مراجعه حضوری به یک سازمان نظامی مورد تایید بنیاد  نخبگان نیروهای مسلح وتفاهم در بر سره انجام پروژه البته باید ان سازمان نظامی برای شما اقدام به تشکیل پروژه بکند.

البته دوست عزیز به یاد داشته باشید که اگر از راه دوم اقدام می کنید حتما بعد از صحبت و اخذ پروژه نامه شروع به کارتان را از نهاد یا ارگان مربوطه دریافت کنید و به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح ببرید تا شروع به کارتان تایید شود چرا که ممکن است بنیاد نخبگان نیروهای مسلح شروع به کار شما را تایید نکند

بعضی از ارگانهایی که طرح کسری خدمت سربازی را ارائه می کنند دارای وبسایت می باشند و آخرین طرحهای قابل اخذ را در وبسایت خود منتشر می کنند که وبسایت آمارد ترجمه سعی بر این دارد تا آخرین اخبار و پروژه های کسر خدمت سربازی را به اطلاع شما برساند


"اطلاع از آخرین اخبار و معرفی مراکز ارائه دهنده طرح و پروژه کسری خدمت سربازی"



آدرس رسمی بنیاد نخبگان نیروهای مسلح : بزرگراه شهید صیاد شیرازی ، پایین تر از رسالت ، پادگان شهید خلیل زاده ، بنیاد نخبگان نیرو های مسلح


۱- مسیر با اتومبیل شخصی (پارکینگ ندارد – راه حل: با همراهی فرد دیگری مشکل برطرف می شود) : بزرگراه شهید صیاد شیرازی (مسیر شمال به جنوب) ، بعد از تقاطع  صیاد شیرازی با رسالت ، ۳۰۰ متر مانده تا میدان سبلان ، حاشیه سمت راست بزرگراه ، زیر پل عابر پیاده ، ساختمان آجری قرمز رنگ


۲- مسیر با (مترو – سواری – پیاده) :  الف- متروی گلبرگ ، ب- پیاده تا تقاطع جانبازان گلبرگ ، پ- سواری تا میدان سبلان ، ت- پیاده ۳۰۰ متر به سمت بزرگراه صیاد شیرازی شمال ، ج- پل عابر پیاده و گذر به سمت چپ بزرگراه (مدت زمان از خروجی مترو تا پادگان حداکثر ۳۰ دقیقه)


کپی رایت: این مطلب توسط مرکز ترجمه تخصصی آمارد تدوین شده است. استفاده از آن بدون ذکر منبع "مرکز ترجمه تخصصی آمارد" مجاز نمی باشد.


"اطلاع از آخرین اخبار و معرفی مراکز ارائه دهنده طرح و پروژه کسری خدمت سربازی"


دارالترجمه آنلاین آمارد ترجمه ، با سابقه طولانی در انجام پروژه  ترجمه تخصصی کتاب  و مقالات با حجم زیاد در کوتاهترین زمان و با حداقل هزینه ممکن، آماده ارائه خدمات ترجمه تخصصی برای پروژه کسری خدمت به شما دانشجویان و پژوهشگران محترم می باشد.


در رابطه با پروژه کسری خدمت سربازی، سایت ترجمه آمارد ترجمه آماده ارائه خدمات ترجمه فوری فارسی به انگلیسی و ترجمه فوری انگلیسی به فارسی متونن و مقالات تخصصی با هزینه ای منحصر به فرد با تخفیفاتی بسیار استثنایی باا انجام ترجمه فوری به صورت موازی با هزینه عادی برای کارهای حجیم می باشد.

 

برای طرح سوالات خود در رابطه با انجام خدمات ترجمه تخصصی کسری  خدمت لطفا 


 "با ما تماس بگیرید"



سایت ترجمه آمارد ترجمه چه خدماتی به شما ارائه می نماید؟

مفتخریم با بهره گیری از دانش بیش از 2000 مترجم متخصص در تمامی رشته ها و گرایشها، کلیه خدمات ترجمه دانشجویی،ترجمه متون تخصصی، ترجمه مقاله و متون مختلف اعم از ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی و ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی متون و مقالات مختلف را به صورت کاملا تخصصی به همراه گارانتی خدمات ترجمه به دانشجویان، محققین و شرکتها و  نهادهای مختلف ارائه دهیم.

عجله دارید و می خواهید ترجمه متن خود را به صورت فوری انجام دهید میتوانیم تا 20000 کلمه در روز را به صورت کاملا تخصصی به صورت ترجمه فوری با در نظر گرفتن استراتژیهای ویژه برای شما انجام دهیم.

دانشجوی تحصیلی تکمیلی هستید و نیاز دارید ترجمه مقاله خود را از فارسی به انگلیسی جهت چاپ در مقالات ISI انجام دهید؟ لطفا درباره خدمات ترجمه تخصصی مقالات ISI و ویرایش تخصص مقالات ISI ما بیشتر بدانید.

هزینه ترجمه برای شما مهم است و نیاز به ترجمه دانشجویی و ترجمه ارزان در عین حفظ کیفیت ترجمه دارید. لیست قیمت  ترجمه تخصصی سایت آمارد ترجمه را مطالعه نمایید







Link: https://amardtarjome.com/news/راهنمای-انجام-پروژه-کسری-خدمت-سربازی---قسمت-اول-2.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* آمارد ترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد.