ویژگیهای بهترین سایت ترجمه تخصصی - مرکز ترجمه تخصصی آمارد
سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲
new translation order

amrdtarjome telegram channel

amrdtarjome telegram support
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:

ویژگیهای بهترین سایت ترجمه تخصصی


چه ویژگیهایی باید داشت تا بهترین سایت ترجمه بود؟


دوستان عزیز، در این مطلب قصد داریم ویژگیهای اساسی که باعث خواهد شد که عنوان بهترین سایت ترجمه تخصصیدوستان عزیز، در این مطلب قصد داریم ویژگیهای اساسی که باعث خواهد شد که عنوان  به مراکز و خدمات ارائه دهنده خدمات ترجمه تعلق بگیرد، می پردازیم. در مورد وبسایتهای ارائه دهنده خدمات آنلاین ترجمه تخصصی چند پارامتر وجود دارد که هر کدام را بررسی خواهیم کرد:

 


 ***  کیفیت ترجمه


در مورد کیفیت ترجمه تخصصی، چند نکته وجود دارد که لازم است به آن اشاره کنیم:


الف- سفارشات ترجمه هر رشته توسط مترجم متخصص در همان رشته انجام شود.


در واقع ترجمه تخصصی به همین صورت است. چرا که در ترجمه متون تخصصی علاوه بر دانش زبانی، داشتن دانش و تخصص در زمینه مد نظر یکی از عوامل اصلی تضمین کیفیت ترجمه تخصصی می باشد. سایت ترجمه ترجمه آمارد ترجمه افتخار دارد با همکاری با بیش از 1000 مترجم متخصص در رشته ها و زمینه های مختلف، خدمات ترجمه را کاملا به صورت تخصصی و تنها توسط مترجمین متخصص در هر رشته انجام دهد.



بيشتر بدانيد: ۱۰ نکته کلیدی برای انجام یک ترجمه خوب و حرفه ای  

  

 

ب- گارانتی تضمین کیفیت ترجمه تخصصی


گارانتی تضمین کیفیت به این معناست که شما بعد از تحویل سفارشات ترجمه خود، می توانید تا 72 ساعت پس از تحویل گرفتن سفارش ترجمه تخصصی خود، در صورت ناراضی بودن از کیفیت ترجمه تخصصی مد نظر، درخواست بازبینی و ویرایش رایگان متن خود را ارسال نمایید تا پس از بررسی های لازم توسط ویراستار، سفارش شما به رایگان بازبینی و ویرایش شود.


علاوه بر گارانتی 72 ساعته کلیه خدمات ترجمه تخصصی در سامانه آمارد ترجمه، خدمات ترجمه در سطح تخصصی ویژه دارای گارانتی بدون محدودیت زمانی تا دو مرتبه خواهد بود. یعنی در سطح تخصصی ویژه شما می توانید پس از بررسی متن مورد نظر به مدت نامحدود و تا دو بار متن را به منظور ویرایش مجدد ارسال نمایید.


کپی رایت: این مطلب توسط مرکز ترجمه تخصصی آمارد تدوین شده است. استفاده از آن بدون ذکر منبع "مرکز ترجمه تخصصی آمارد" مجاز نمی باشد.

 

ج- نظارت دائمی بر کار مترجمین


در سایت ترجمه آمارد ترجمه یک گروه بازرسی برای بررسی کیفیت کار مترجمین وجود دارد که مدام کیفیت کار مترجمین را پایش می کند. در نظر داشته باشید که نظرات شما پس از تحویل سفارش و امتیازات شما به دقت مورد تجزیه و تحلیل گروه بازرسی سامانه آمارد ترجمه قرار خواهد گرفت.



بيشتر بدانيد: چرا ترجمه ماشینی نمی تواند جایگزین ترجمه انسانی شود؟ 

   

 

د- ترجمه به همراه تایپ و مطابق با نیاز مشتری


با توجه به این که در اکثر مواقع، ترجمه متون مورد نظر به منظور ارائه در مقالات و یا پایان نامه می باشد، تایپ رایگان ترجمه نیز یکی از امتیازات و ویژگیهای اساس مورد نیاز در سایتهای ارائه خدمات آنلاین ترجمه تخصصی می باشد.


آمارد ترجمه علاوه بر ارائه خدمات تایپ رایگان ترجمه، کلیه خدمات ترجمه تخصصی را بر حسب نیز مشتری انجام می دهد. به عنوان مثال در مرحله ثبت سفارش ترجمه، مشتری امکان انتخاب گزینه هایی در مورد ترجمه جداول، محتوای شکلها، پاورقیها، تایپ فرمول و ... را دارد.


****  قیمت ترجمه

در دنیای تجارت نوین امروزه، ارائه قیمت و هزینه مناسب در کنار کیفیت، رمز ماندگاری و پیشرفت موسسات و شرکتها می باشد. در مورد خدمات ترجمه تخصصی، با توجه به این که جمع کثیری از دریافت کنندگان خدمات، دانشجویان می باشند، ارائه قیمت منصفانه بسیار حائز اهمیت می باشد.

سایت ترجمه تخصصی آمارد ترجمه معتقد است که سود کمتر که منجر به قیمتهای پایین تر خواهد شد، منجر به افزایش تعداد مشتریان و رضایتمندی آنها خواهد شد که یکی از عوامل اصلی پیشرفت موسسه می باشد.

تنها ادعا نمی کنیم بلکه تجربه دو ساله سامانه آمارد ترجمه در ارائه خدمات ترجمه تخصصی، نشان داده که با وجود کیفیت ترجمه بسیار خوب و رضایتمندی 80 الی 90 درصدی مشتریان در مقایسه با سایر رقبا، قیمتها را در سطح بسیار معقول و منطقی حفظ کردیم. برای شماهده لیست قیمتهای خدمات مختلف تخصصی سامانه آمارد ترجمه به لینکهای زیر مراجعه نمایید:


قیمت خدمات ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی


قیمت خدمات ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی


 

***     زمان تحویل سفارشات ترجمه و سرعت انجام کار


یکی از ویژگیهای مهم سایتهای ترجمه تخصصی برای دریافت عنوان بهترین سایت ترجمه، توانایی انجام سفارشات بر حسب نیازهای مشتری می باشد. در سامانه تخصصی ترجمه آمارد ترجمه در پیش فاکتور سه زمان عادی، نیمه فوری و فوری درج خواهد شد. در مورد تحویل سفارش به صورت فوری لازم به ذکر است که آمادکی داریم سفارشات ترجمه تخصصی را تا چندین برابر سرعت فوری معمول ( ترجمه 2000 کلمه در روز) انجام دهیم. با انجام ترجمه فوری به صورت موازی حتی تا 20000 کلمه در روز را نیز با کیفیت بسیار مناسب تحویل داده ایم.


در ترجمه تخصصی کتاب، با توجه به حجم بالای سفارشات این مرکز آمادگی دارد تا با انجام ترجمه فوری به صورت موازی توسط چندین مترجم با هزینه ترجمه تخصصی عادی، تا 5 برابر سرعت معمول سفارش ترجمه تخصصی را به شما تحویل دهد.


با در نظر گرفتن تمام عوامل بالا و در نظر گرفتن وزن تمامی فاکتورهای بالا، با مقایسه تمام سایتها مقایسه کنید که بهترین سایت ترجمه تخصصی ، چه سایتی است؟


کپی رایت: مطلب فوق توسط مرکز ترجمه تخصصی آمارد تدوین شده است. استفاده از آن بدون ذکر منبع "مرکز ترجمه تخصصی آمارد" مجاز نمی باشد.




 ثبت سفارش ترجمه تخصصی آنلاین


ثبت سفارش ترجمه از طریق تلگرام


 

Link: https://amardtarjome.com/news/ویژگیهای-بهترین-سایت-ترجمه-تخصصی2.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* آمارد ترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد.