اطلاعیه ثبت نام کلاس های آمادگی آزمون EPT - مرکز ترجمه تخصصی آمارد
جمعه ۱۰ فروردین ۰۳
new translation order

amrdtarjome telegram channel

amrdtarjome telegram support
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:

اطلاعیه ثبت نام کلاس های آمادگی آزمون EPT

اطلاعیه ثبت نام کلاس های آمادگی آزمون EPT


معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اطلاعیه ثبت نام کلاس های آمادگی آزمون EPT را منتشر کرد.

 

 اداره برگزاری آزمون های استاندارد زبان انگلیسی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اقدام به برگزاری یازدهمین دوره این کلاس ها در سه جلسه ۶ ساعته در روزهای جمعه از ساعت ۸ الی ۱۵ روزهای ۱۰، ۱۷ و ۲۴ مهرماه نموده است.

متقاضیان می بایست از طریق منوی ثبت نام کلاسهای آمادگی آزمون EPT سایت (English.iau.ac.ir/ept) بصورت آنلاین اقدام به ثبت نام نموده و ضمنا مبلغ دو میلیون ریال به شماره حساب ۳۸/۱۱۸۸۸۱۱۱ بانک ملت بنام دانشگاه آزاد اسلامی واریز و تصویر فیش بانکی خود را هنگام ثبت نام آنلاین در محل مشخص ارسال نمایند.

به گزارش روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، داوطلبانی که تصویر فیش واریزی را ارسال نکنند، نمیتوانند در کلاس حضور یابند.بنابراین لازم است داوطلبان شرکت کننده اصل فیش واریزی را در جلسه اول کلاس به مسئول مربوطه مستقر در محل برگزاری کلاسها تحویل دهند.

محل برگزاری کلاس ها خیابان حافظ بعد از پل دوم «بعد از تقاطع جمهوری و حافظ» روبروی بورس اوراق بهادار ساختمان فرهیختگان است و مهلت ثبت نام تا تاریخ ۸ مهر ماه ۱۳۹۴ است.

 

 

Link: https://amardtarjome.com/news/اطلاعیه-ثبت-نام-کلاس-های-آمادگی-آزمون-EPT5.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* آمارد ترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد.