تحویل بیش از پروژه ترجمه تخصصی در طول فعالیت سال اول سایت آمارد ترجمه - مرکز ترجمه تخصصی آمارد
چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳
new translation order

amrdtarjome telegram channel

amrdtarjome telegram support
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:

تحویل بیش از 1000 پروژه ترجمه تخصصی در طول فعالیت سال اول سایت آمارد ترجمه

تحویل بیش از 1000 پروژه ترجمه تخصصی در طول فعالیت سال اول سایت آمارد ترجمه


سامانه تخصصی ترجمه آمارد ترجمه مفتخر است با تحویل و اتمام بیش از 1000 پروژه ترجمه تخصصی اعم از ترجمه تخصصی مقالات و متون مختلف، ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی و ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی متون و مقالات مختلف، ترجمه تخصصی کتاب و سایر پروژه های ترجمه در طی سال اول فعالیت خود، با موفقیت توانستیم نظر مثبت اکثر مشتریان را جلب نماید


سنگ بنای موسسه از همان ابتدا بر افزایش کیفیت روز به روز خدمات در کنار در نظر گرفتن رضایت مشتریان محترم بنا شده بود. بنابراین با تلاش شبانه ریزی پرسنل و مدیریت محترم موسسه آمارد ترجمه توانستیم بهترین مترجمین و محققین را از سراسر ایران شناسایی نموده و مجموعه ای با دانش بالا و مسلط بر زبان انگلیسی در تمامی زمینه ها را در یک مجموعه به کار گیریم. لازم به ذکر است همواره اولویت مجموعه بر افزایش کیفیت بوده تا افزایش کمیت، چرا که معتقدیم بهترین روش تبلیغات و افزایش کمیت به مرور زمان، ارائه خدمات ترجمه تخصصی با مطلوبترین کیفیت ممکن در کنار قیمتهای منصفانه می باشد.


در طول این یک سال انواع مختلف خدمات ترجمه تخصصی و تحقیق را توانستیم به مشتریان سازمانی و غیر سازمانی ارائه دهیم و بررسی نظرات کاربران نشان می دهد که سطح رضایت مشتریان، بین 85 تا 90 درصد بوده است که این عامل انگیزه موسسه را برای افزایش روزافزون کیفیت خدمات ترجمه تخصصی خود افزایش می دهد.


خدمات ترجمه ارائه شده از ترجمه یک صفحه از کتاب و چکیده پایان نامه گرفته تا ترجمه کتاب 2000 صفحه ای با حداکثر کیفیت و سرعت ممکن به مشتریان محترم ارائه شده است.


در طول همین یک سال فعالیت در زمینه ارائه خدمات ترجمه تخصصی دارای ویژگیهای ممتاز و رکوردهایی گشتیم که بسیار حائز اهمیت می باشد که لازم است به برخی از آنها اشاره نماییم

 

1-     تحویل سفارش ترجمه تخصصی کتاب 30000 کلمه ای یکی از شرکتها در مدت 48 ساعت به صورت موازی توسط چند مترجم با ویرایش نهایی ترجمه با رضایت کامل مشتری از کیفیت ترجمه ( ترجمه 15000 کلمه در روز)

 

2-    ترجمه تخصصی کتاب 500000 کلمه ای تنها در مدت دو ماه به صورت کامل و ویرایش شده با رضایت کامل مشتری

 

3-    ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی کاتالوگ یکی از شرکتها با حجم 15000 کلمه در مدت سه روز و در ایام تعطیل رسمی با حداکثر کیفیت ممکن و ....



این نمونه ها فقط بخشی از خدمات ارائه شده سامانه تخصصی ترجمه آمارد ترجمه در طول این یک سال می باشد. یقینا همچنان کیفیت و رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار خواهیم داد.



برای پیشبرد اهداف موسسه، از نطرات، پیشنهادات و انتقادات شما همواره استقبال خواهیم کرد. 



با ما در تماس باشید.

 



 هم اکنون ثبت نام نمایید و سفارش ترجمه مقاله و متن تخصصی خود را ثبت نمایید

 

Link: https://amardtarjome.com/news/تحویل-بیش-از-1000-پروژه-ترجمه-تخصصی-در-طول-فعالیت-سال-اول-سایت-آمارد-ترجمه7.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* آمارد ترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد.