ثبت نام آزمون EPT آغاز شد - مرکز ترجمه تخصصی آمارد
جمعه ۱۰ فروردین ۰۳
new translation order

amrdtarjome telegram channel

amrdtarjome telegram support
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:

ثبت نام آزمون EPT آغاز شد

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، از آغاز ثبت نام آزمون EPT خبرداد.

 دکتر علوی فاضل با اعلام این خبر گفت: ثبت نام آزمون زبان انگلیسی EPT از روز یکشنبه 13 اردیبشت 94 آغاز شد و تا روز یکشنبه 20 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

علوی فاضل افزود: متقاضیان برای ثبت نام خود می توانند بصورت آنلاین روی وب سایت ept.iauset.com اقدام کنند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد درخصوص گسترش مراکز برگزاری آزمون EPT گفت: ما در پی آن هستیم که تا حد امکان رفاه داوطلبان را فراهم کرده و از تردد آنها و پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری بعمل آوریم. براین اساس واحدهای برگزارکننده آزمون EPT را از سال گذشته افزایش داده و در حال حاضر واحدهای اصفهان، اهواز، مشهد، تبریز، شیراز و تهران این آزمون را برگزار می کنند. لذا داوطلبان می توانند با توجه به نزدیکی به محل زندگی خود در هریک از واحدهای موردنظر شرکت کنند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، درخصوص زمان برگزاری این آزمون گفت: آزمون EPT در روز 25 اردیبهشت ماه سال 94 برگزار خواهد شد که داوطلبان لازم است یک ساعت قبل از آغاز آزمون در واحدهای مربوطه حضور بهم رسانند.

علوی فاضل گفت: آندسته از داوطلبانی که علاقمند به آماده سازی جهت شرکت در آزمون های دوره بعد هستند، می توانند با مراجعه به دفتر مرکزی EPT به آدرس: تهران- انتهای پل دوم حافظ- روبروی تالار بورس- پلاک 303 ، جهت ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، وی در پایان گفت: چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در سایت با مشخصات فردی داوطلب وجود داشته باشد، وی در جلسه آزمون نمی توانند حضور یابد.

Link: https://amardtarjome.com/news/ثبت-نام-آزمون-EPT-آغاز-شد2.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* آمارد ترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد.