مقاله انگلیسی کامل با ترجمه تخصصی به فارسی کامل در زمینه جامعه شناسی با موضوع حرکت به سوی طراحی و استقرار کتابخانه‌های دیجیتالی پویا - مرکز ترجمه تخصصی آمارد
شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳
new translation order

amrdtarjome telegram channel

amrdtarjome telegram support
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:

مقاله انگلیسی کامل با ترجمه تخصصی به فارسی کامل در زمینه جامعه شناسی با موضوع حرکت به سوی طراحی و استقرار کتابخانه‌های دیجیتالی پویا


 از مجموعه مقالات فروشگاه آمارد ترجمه


عنوان انگلیسی مقاله: Towards dynamic and evolving digital libraries

عنوان فارسی مقاله: حرکت به سوی طراحی و استقرار کتابخانه‌های دیجیتالی پویا


 "دانلود رایگان مقاله انگلیسی

ترجمه رایگان چکیده مقاله:

هدف تحقیق– هدف کل‌نگر این مقاله آغاز مفهوم‌سازی نوین از طراحی و توسعه کتابخانه‌های میراث فرهنگی دیجیتالی است که بر درکی جامع از میراث فرهنگی دیجیتالی به صورت بخشی از زمینه‌شناسی اطلاعاتی و نیز بخشی از فعالیت‌هایی تأکید می‌کند که در زمره‌ی عناصر متنوعی از زمینه‌شناسی که به واسطه تدارکات مالی و محدودیت‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و فنی کنترل می‌شود، قرار دارد.

طرح/ روش‌شناسی/ رویکرد – چهارچوب تحقیق بر اساس برخی نقطه‌نظرات، مرور ادبیات موجود و مفاهیم زمینه‌شناسی اطلاعاتی و تئوری فعالیت توسعه یافته است.

یافته‌ها – چهارچوب مفهومی شامل مجموعه‌ای از ابعاد می‌باشد: محتوی؛ زمینه؛ اتصال و پیوستگی؛ رسیدگی و توجه؛ همکاری؛ ساخت؛ اطمینان و استمرار. این ابعاد نشان‌دهنده انواعی از مسائل و سوالاتی است که برای تبدیل کتابخانه میراث فرهنگی دیجیتالی به سیستمی که پویا باشد و موردی که در آن زمینه‌های فرهنگی-اجتماعی دست‌اندرکاران این امر توسعه یابد، می‌تواند مورد توجه قرار گیرد. مسایل و سوالاتی مورد تأکید قرار گرفتند و رئوس مطالب مربوط به آن‌ها بنابر ابعادی طرح و خلاصه شدند که ممکن است در استقرار میراث فرهنگی دیجیتالی مربوط به آن‌ها در فضا و محیطی که در آن صورت می‌پذیرند، مفید باشد. این اقدام به منظور کشف مسیر انتقال کتابخانه میراث فرهنگی دیجیتالی در قالب ایجاد مسیر هدایت امن برای انتقال می‌باشد. این ابعاد همچنین ممکن است عواملی ضروری به منظور رسیدگی مستمر بر تحولات تدریجی کتابخانه میراث فرهنگی دیجیتالی در مسیر هدایتش در درون زمینه‌های ساختاری مورد ملاحظه آن را آشکار سازند.

استدلالات عملی – این ابعاد نشان‌دهنده انواعی از مسائل و سوالاتی است که برای تبدیل کتابخانه میراث فرهنگی دیجیتالی به سیستمی که پویا باشد و موردی که در آن زمینه‌های فرهنگی-اجتماعی دست‌اندرکاران این امر توسعه یابد، می‌تواند مورد توجه قرار گیرد. مسایل و سوالاتی مورد تأکید قرار گرفتند و رئوس مطالب مربوط به آن‌ها بنابر ابعادی طرح و خلاصه شدند که ممکن است در استقرار میراث فرهنگی دیجیتالی مربوط به آن‌ها در فضا و محیطی که در آن صورت می‌پذیرند، مفید باشد. این اقدام به منظور کشف مسیر انتقال کتابخانه میراث فرهنگی دیجیتالی در قالب ایجاد مسیر هدایت امن برای انتقال می‌باشد. این ابعاد همچنین ممکن است عواملی ضروری به منظور رسیدگی مستمر بر تحولات تدریجی کتابخانه میراث فرهنگی دیجیتالی در مسیر هدایتش در درون زمینه‌های ساختاری مورد ملاحظه آن را آشکار سازند.

ابتکار/اصالت کار – این تحقیق مفاهیمی را در ارتباط با زمینه‌شناسی اطلاعاتی و تئوری فعالیت که می‌تواند در پژوهش کتابخانه دیجیتالی، طراحی و توسعه آن مشارکت داشته باشد، ارائه می‌کند.


"خرید ترجمه کامل مقاله از فروشگاه آمارد ترجمه"


"سفارش ترجمه تخصصی  متون تخصصی جامعه شناسی"

Link: https://amardtarjome.com/news/مقاله-انگلیسی-کامل-با-ترجمه-تخصصی-به-فارسی-کامل-در-زمینه-جامعه-شناسی-با-موضوع-حرکت-به-سوی-طراحی-و-استقرار-کتابخانه‌های-دیجیتالی-پویا3.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* آمارد ترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد.