راهنمای ثبت سفارش ترجمه تخصصی - مرکز ترجمه تخصصی آمارد
سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲
new translation order

amrdtarjome telegram channel

amrdtarjome telegram support
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:

راهنمای ثبت سفارش ترجمه تخصصی


infographic ترجمه تخصصی



ثبت سفارش ترجمه تخصصی در سامانه تخصصی آمارد ترجمه بسیار ساده و سریع می باشد. با این حال در این قسمت به صورت گام به گام به بیان مراحل ثبت سفارش در این سامانه می پردازیم:

 

1- ابتدا از قسمت ثبت نام کاربر جدید ( ثبت سفارش، قسمت های نشان داده شده در شکل)، عضو سایت آمارد ترجمه شوید. عضویت در سایت بسیار ساده بوده. کافی است تنها موارد ستاره دار را تکمیل نمایید و بر روی ثبت نمام کلیک نمایید.


ثبت نام آمارد ترجمه


ثبت نام کاربر جدید آمارد ترجمه


در صورتی که قبلا عضو سایت بوده اید از این قسمت ( قسمت ورود کاربران) وارد محیط کاربری خود شوید.

 

2- به محض ثبت نام، ایمیل و پیامک تایید ثبت نام برای شما ارسال خواهد شد. مشاهده می کنید که در قسمت سمت راست صفحه پنل امکانات کاربری شما وجود دارد. برای سفارش ترجمه، بر روی ثبت سفارش ترجمه کلیک کنید. اکنون می توانید با انتخاب گزینه های خود و بارگذاری فایل ترجمه خود به ثبت سفارش ترجمه بپردازید. 


منوی کاربر سفارش ترجمه تخصصی مقاله


فرم ثبت سفارش ترجمه تخصصی متون و مقالات


همچنین در صورتی که فایل متن ترجمه را ندارید و می خواهید متن را به صورت حضوری یا پست به دفتر مرکزی آمارد ترجمه بفرستید، می توانید گزینه تحویل حضوری را انتخاب نموده و متن خود را به آدرس مرکز که در قسمت تماس با ما درج شده ارسال فرمایید.


3- پس از ارسال فایل و تایید ارسال فایل توسط سیستم شماره سفارش برای شما ثبت خواهد شد. پس از آن در زمانی کمتر از 10 دقیقه پیش فاکتور به صورت رایگان برای شما صادر می شود. پس از صدور پیش فاکتور ایمیل و پیامک صدور پیش فاکتور برای شما ارسال خواهد شد.


4-  اکنون وارد پنل امکانات کاربری خود شده و  با توجه به شماره سفارش خود، مشاهده می کنید که وضعیت سفارش به صورت قیمت گذاری شده است، تغییر یافته است. بر روی نمایش کلیک نموده، پیش فاکتور صادر شده را مشاهده خواهید کرد و می توانید با توجه به زمان و قیمت مورد نظر به انتخاب سفارش بپردازید. بر روی تکمیل سفارش کلیک نموده به محیط پرداخت وارد می شوید با توجه به توضیحات درج شده در مرحله اول باید به پرداخت 65 درصد از مبلغ کل به عنوان قسط اول پردازید. در مورد شیوه های پرداخت به این قسمت مراجعه نمایید. امکان پرداخت قسطی سفارشات به منظور رفاه حال مشتریان عزیز در این سامانه در نظر گرفته شده است.


سفارش ترجمه تخصصی قیمت گذاری


 

پیش فاکتور ترجمه متن و مقاله


5- پس از پرداخت و تایید پرداخت توسط سیستم وضعیت سفارش شما در محیط کاربری شما به صورت در حال انجام کار است تغییر می یابد.


6- پس از تکمیل سفارش حداکثر در زمان تعیین شده توسط سیستم توسط ایمیل و پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد. با مراجعه به پنل امکانات کاربری خود و قسمت پیگیری سفارش های ترجمه مشاهده می کنید که وضعیت سفارش به صورت آماده تحویل و تسویه حساب نهایی تغییر یافته است. با کلیک کردن بر روی نمایش صورتحساب مالی قسط دوم خود را مشاهده می کنید. با کلیک بر روی واریز باقی مانده به پرداخت قسط دوم خود بپردازید.


7- پس از پرداخت و تایید پرداخت توسط سیستم، فایل ترجمه شما آماده دانلود خواهد بود.


یقینا ثبت سفارش ترجمه بسیار ساده تر از این توضیحات خواهد بود.




ویدیوی آموزش ثبت سفارش ترجمه

 


مشاهده ویدیوی راهنمای پیگیری سفارش و پرداخت وجه 

 

 

کافی است ثبت نام کنید و  سفارش خود را ثبت نمایید.




Link: https://amardtarjome.com/page/راهنمای-ثبت-سفارش-ترجمه-تخصصی-20.html

ارتباط با ما سریع

نام و نام خانوادگی *
پست الکترونیکی *
متن پیغام *
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید