سطوح ترجمه تخصصی - مرکز ترجمه تخصصی آمارد
سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲
new translation order

amrdtarjome telegram channel

amrdtarjome telegram support
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:

سطوح ترجمه تخصصی


 در حال حاضر، سامانه تخصصی آمارد ترجمه، در حال حاضر با توجه به نگاه تخصصی به تمام متون، ترجمه در دوسطح شامل سطح تخصصی و سطح تخصصی ویژه ارائه می شود

سطح ترجمه تخصصی
 

روند ارجاع سفارشات در سامانه تخصصی ترجمه آمارد ترجمه، بر مبنای تخصص مترجم در آن زمینه می باشد. مترجمین تنها در زمینه تخصصی و رشته تحصیلی خود و یا زمینه های نزدیک که در آن سابقه ترجمه تخصصی دارند، خدمات ترجمه تخصصی ارائه می شود. لازم به ذکر است در سامانه مترجمین تنها پس از بررسی های مختلف جذب می شوند ( در حدود 10 درصد از مترجمین ثبت نام شده جذب می شوند) و این همکاری تنها در صورت ارائه کیفیت مناسب و تداوم ارائه کیفیت مطلوب ادامه خواهد یافت

در حال حاضر از منظر سایت ترجمه تخصصی آمارد ترجمه تمامی متون، در زمینه مد نظر تخصصی می باشند و ترجمه فوری و تخصصی متن و مقاله مد نظر می بایست توسط مترجمین متخصص صورت پذیرد.

 

در سطح ترجمه تخصصی، ترجمه توسط مترجم متخصص انجام می شود و به شما تحویل داده می شود و به این جهت دارای کیفیت تخصصی و صحت و درستی ویرایشی و نگارشی تا 80 درصد می باشد. این سطح از ترجمه جهت ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی مقاله و متن و همچنین ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه، ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی مقالات برای پذیرش در کنفرانس و ترجمه متون مختلف مناسب می باشد و از نظر ساختار و مفهوم مناسب می باشد. همچنین خدمات در سطح ترجمه تخصصی، دارای گارانتی 72 ساعته بوده و شما می توانید از منظر کیفیت خدمات ترجمه تخصصی با گارانتی ذکر شده آسوده خاطر باشید.


سطح ترجمه تخصصی ویژه


معمولا در متون و مقالات و کتابها جهت بررسی مشکلات ویرایشی و نگارشی احتمالی، سفارش توسط ویراستار بررسی و بازخوانی خواهد شد. سطح ترجمه تخصصی ویژه مناسب جهت ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی جهت مقالات ISI، ترجمه و ویراستاری حرفه ای کتاب به صورت کاملا تخصصی و همچنین ترجمه مقالات تخصصی انگلیسی به فارسی با حساسیت بسیار بالا  با حداکثر دقت و کیفیت می باشد.

لازم به ذکر است سطح تخصصی ویژه تنها 10 درصد از مترجمین برتر سایت فعال می باشد و علاوه بر این ترجمه تحویل داده شده توسط مترجم، توسط ویراستار به صورت جداگانه بازخوانی و ویرایش خواهد شد

 

قیمت ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی در سطح ویژه 70درصد و قیمت ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی در سطح ویژه 80 درصد نسبت به ترجمه در سطح تخصصی هزینه بیشتری دارد. در پیش فاکتور قیمت ترجمه برای هر دو سطح و سه زمان ترجمه فوری، نیمه فوری و عادی صادر خواهد شد.

 

 


   هم اکنون ثبت نام نمایید و سفارش ترجمه مقاله و متن تخصصی خود را ثبت نمایید




Link: https://amardtarjome.com/page/سطوح-ترجمه-تخصصی-85.html

ارتباط با ما سریع

نام و نام خانوادگی *
پست الکترونیکی *
متن پیغام *
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید