آشنایی با نرم افزار گرامرلی به همراه معرفی افزونه گرامرلی برای ورد - مرکز ترجمه تخصصی آمارد
پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳
new translation order

amrdtarjome telegram channel

amrdtarjome telegram support
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:

آشنایی با نرم افزار گرامرلی به همراه معرفی افزونه گرامرلی برای ورد


نوشته‌‌های خود را با نرم افزار گرامرلی اصلاح کنید!


grammar_check


گرامرلی به شما کمک می‌کند تا پیام‌ها، اسناد و نوشته های شما در رسانه‌های اجتماعی، روشن و عاری از خطا و تأثیرگذار باشد.  اضافه کردن گرامرلی  به Firefox  و گوگل کروم بدان معناست که املا و دستور زبان شما درGmail ، Facebook ، Twitter ، Linkedin ، Tumblr  و تقریباً در هر جای دیگری از  وب، تأیید شده است. پس از ثبت حساب جدید، دریافت ایمیل‌های هفتگی محتوی دیدگاههای شخصی و آمار عملکرد (یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌های جدید نرم افزار) آغاز می‌شود.  آیا بر روی یک پروژه بزرگ، مقاله یا پست وبلاگ کار می‌کنید؟   می‌توانید همه نوشته‌های خود را در ویرایشگر آنلاین جدید خود تولید و ذخیره‌سازی کنید.


-    جستجوگر/چک‌کننده‌ی املای متن


گرامرلی، غلط‌های املایی موجود در متن شما را تشخیص می‌دهد.  با استفاده از این نرم‌افزار، دیگر نگرانی بابت استفاده‌ی نادرست از کلماتِ دارای صوت مشابه از قبیل lose/loose, affect/effect, lie/lay, there/their/they’re وجود نخواهد داشت.


-    چک‌کننده‌ی گرامر


گرامرلی می‌تواند صدها خطای دستوری پیچیده، از جمله مطابقت بین فعل- فاعل و صدها مورد گرامری دیگر را برطرف کند.


-  نرم‌افزار مورد اعتماد میلیون‌ها کاربر


گرامرلی، مورد اعتماد دانشجویان، نویسندگان، متخصصان حرفه‌ای، وبلاگ نویسان و افراد زیادی است که فقط می‌خواهند بهتر بنویسند. گرامرلی، با الزامات و سبک نوشتن شما سازگار است و هر بار که از این نرم‌افزار استفاده می‌کنید، می‌توانید اطمینان داشته باشید که مکتوبات شما بدون هرگونه خطا و اشتباه خواهد بود.


-   گرامرلی در اخبار


 در Forbes ذکر داشته است:


 " گرامرلی، موجب می‌شود که سریع و راحت بنویسید و باعث می‌شود که شما مانند یک فرد حرفه‌ای به نظر برسید، یا حداقل به شما کمک می‌کند که احمق به نظر نرسید!"


Harvard Business Review می‌گوید:


 "... گرامرِ خوب، موجب انتقال بهترِ ایده‌ها با وضوح هرچه بیشتر و به صورت حرفه‌ای و دقیق می‌شود ... دستور زبان خوب، به معنای انجام یک تجارت خوب است".


نسخه پیشرفته نرم افزار گرامرلی:


اگر می‌خواهید عملکرد نوشتن خود را بیشتر بهبود دهید و هیچ خطایی را برطرف نشده، رها نکنید، گرامرلی  پیشرفته میتواند در این زمینه به شما کمک کند. در ادامه، کارهایی که می‌توانید با استفاده از  نسخه پیشرفته این نرم‌افزار انجام دهید، ارائه شده است.


-         بیش از صد نوع خطای اضافی دیگر را برطرف می‌کند.

-         برای تقویت واژگان، پیشنهاداتی را  دریافت کنید.

-         ردیابی سرقت ادبی و دریافت پیشنهاداتی برای ارجاع یک متن به یک مرجع

-         دریافت پیشنهاداتی در مورد سبک‌های مختلف نوشتن، از جمله متون دانشگاهی و فنی 


نرم افزار گرامرلی، با پردازش متن بر روی سرورهای قوی، پیشنهادات نوشتاری و اصلاحات مربوط به متن مد نظر را ارائه می‌دهد. می‌توانید ببینید که گرامرلی با قرار دادن نماد "G" بر روی متن، متن شما را پردازش می‌کند.  همچنین این نرم‌افزار می‌تواند از این داده‌ها، برای بهبود الگوریتم‌های نرم افزار و ارائه خدمات بهتر استفاده کند. علاوه بر این، اگر تصمیم به استفاده از خدمات پیشرفته گرفته‌اید، نرم‌افزار به طور خودکار و برای حفظ منافع قانونی مشاغل، اطلاعات فنی از جمله داده‌های مربوط به ورود به سیستم و اطلاعات کاربری را -برای بهبود محصول خود و ارائه پشتیبانی بهتر به مشتری - جمع‌آوری  میکند. ممکن است برای ارائه خدمات و  همچنین حمایت از حقوق ما یا دیگران، با رضایت شما و مطابق با قانون ( یا در غیر این صورت بر اساس قانون)، اطلاعات شما با اشخاص ثالث به اشتراک گذاشته شود. اگر با این جمع‌آوری اطلاعات یا استفاده از اطلاعات خود مخالف هستید، نباید از این افزونه استفاده کنید . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد رویه‌های مربوط به حریم خصوصی اطلاعات در  گرامرلی، از جمله حقوقی که کاربران در ارتباط با اطلاعات شخصی خود خواهند داشت، لطفاً بخش سیاست‌های حفظ حریم خصوصی وب سایت گرامرلی را مطالعه نمایید.

  

گرامرلی  برای ®  Microsoft Office


"دانلود  افزونه گرامرلی برای نرم افزارWord "


"پیشنهادات Grammarly را در اسناد Word و ایمیل‌های Outlook دریافت کنید."


Grammarly  ، نوشتن را سریعتر و آسان‌تر می‌کند


در وقتِ ارزشمند خود صرفه‌جویی کنید


گرامرلی با تمرکز بر روی بخش‌هایی از متن که نیازمند انجام کارِ بیشتر و رویژن (اصلاح) است، زمان اضافی مورد نیاز برای خواندن و بازنویسی مجدد متن را بطور چشمگیری کاهش میدهد.


موثر بنویسید


گرامرلی، صدها مساله و مشکل موجود در متن شما را تشخیص میدهد و با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید مطمئن باشید که نوشته‌ی شما بصورت بی عیب و نقص و حرفه‌ای نوشته شده است.


مهارت‌های خود را تقویت کنید


گرامرلی، برای بهبود گرامر، سبک نوشتن و موارد دیگر، پیشنهادات و گزینه‌هایی را به شما ارائه می‌دهد.  با استفاده از این نرم‌افزار میتوانید همه خطاهای احتمالی متن خود را اصلاح نموده و متن خود را به متنی حرفه‌ای تبدیل کنید.


بيشتر بدانيد: درباره مرکز ترجمه تخصصی آمارد 


گرامرلی چگونه در   آفیس کار می‌کند؟


افزونه‌ی  گرامرلیِ مخصوص  Microsoft® Office به شما این امکان را می‌دهد که در هنگام نوشتن اسناد Word یا ایمیل‌های Outlook  از گرامرلی استفاده کنید.

قبل از بارگیری و نصب گرامرلی برای Microsoft Office ، اطمینان حاصل کنید که سیستم عامل شما از گرامرلی پشتیبانی می‌‌کند.

-         ویندوز7

-         ویندوز 8 و 8.1،

-         ویندوز 10

-         موازیها (سیستم عامل ویندوز در رایانه Mac)


"دانلود  افزونه گرامرلی برای نرم افزارWord "


نسخه‌های پشتیبانی شده از Office عبارتند از:  Microsoft Office 2007 ، 2010, 2013, 2016, 2019.

تا زمانی که رایانه شما، از یکی از نسخه‌های پشتیبانی شده Microsoft® Office  پشتیبانی کند، میتوانید از گرامرلی برای Microsoft Office  با اشتراک Office 365 استفاده کرد.


راهنمای کاربر: شروع کار


گرامرلی را بازکنید.  بر روی دکمه Open Grammarly در تب Home کلیک کنید (یا از دکمه در برگه جدید Grammarly خود استفاده کنید) . نوار کناری Grammarly ظاهر می‌شود.


grammar_check

تعیین انواع بررسی‌ها/چک‌ها: در این مورد،  شما موضوعات خاص نوشتاری -که گرامرلی بررسی خواهد کرد- را انتخاب می‌کنید.

هنگامی که گرامرلی را باز کردید، برای مشخص کردن اینکه می‌خواهید کدامیک از هفت دسته بررسی /چک‌های ما بر روی سند شما اجرا شود، به تب/برگه گرامرلی خواهید رفت.

برای فعال کردن همه انواع چک‌ها/بررسی‌ها، کافیست بر روی آنها کلیک کنید.  هشدارهای گرامرلی، مستقیماً در داخل پنجره نوار کناری نشان داده می‌شود.


grammar


انجام اصلاحات.  با یک کلیک ساده بر روی کارت هشدار، تصحیح متن را انجام دهید.

1. پذیرش هشدار: برای اِعمال تغییر در متن، بر روی اصلاح پیشنهادی کلیک کنید.  برای برگرداندن تصحیح اخیر، روی واگرد (Undo) کلیک کنید

2. افزودن لغت به  فرهنگ لغات: می‌توانید برای جلوگیری از هشدارهای آتی، کلماتی را به فرهنگ لغت شخصی خود اضافه کنید( فقط در بعضی از انواع هشدار موجود است)

3. بیشتر بیاموزید: در مورد مشکلات موجود در متن، میتوانید جزئیات بیشتری را دریافت نمایید و یاد بگیرید که چگونه می‌توانید نوشتن خود را در آینده بهبود ببخشید.

4. نادیده گرفتن هشدار: می‌توانید هشدارها را غیرفعال کنید و آن را از لیست کارتهای تصحیح  خود حذف کنید.

انتخاب انواع سند. از بین بیش از 30 نوع مختلف، سند مد نظر خود را انتخاب کنید تا بتوانید مناسب‌ترین اصلاحات را برای متن خاص خود دریافت کنید. توجه: این ویژگی در  گرامرلی  پیشرفته موجود است.

grammarly

برای تغییر تنظیمات پیش فرض  میتوانید تنظیمات مد نظر خود را مستقیما در بخش تنظیمات اعمال کنید.


کپی رایت: مطلب فوق توسط مرکز ترجمه تخصصی آمارد جمع آوری، ترجمه و تدوین شده است. استفاده از آن بدون ذکر منبع "مرکز ترجمه تخصصی آمارد" مجاز نمی باشد. 


Link: https://amardtarjome.com/news/آشنایی-با-نرم-افزار-گرامرلی-به-همراه-معرفی-افزونه-گرامرلی-برای-ورد5.html

دیدگاه کاربران

خانم ف :

سلام .روز بخیر.من تمام مراحل رو که انجام میدم درست هست اما برای اگ این شدن ارروری داده میشه مبنی براین که این نسخه با pcشما سازگار نیست.ویندوز 10 پرو و ورد 2016 هست

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* آمارد ترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد.