آموزش صفر تا صد شروع کار حرفه ای با لینکدین (آپدیت ۲۰۲۱) قسمت دوم هدلاین و قسمت about - مرکز ترجمه تخصصی آمارد
پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳
new translation order

amrdtarjome telegram channel

amrdtarjome telegram support
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:

آموزش صفر تا صد شروع کار حرفه ای با لینکدین (آپدیت ۲۰۲۱) - قسمت دوم - هدلاین و قسمت about


در قسمت اول آموزش آموزش صفر تا صد شروع کار حرفه ای با لینکدین (آپدیت ۲۰۲۱) در مورد اهمیت لنکدین، ساخت اکانت لینکدین و تنظیمات عکس پروفایل و پس زمینه صحبت کردیم حالا در این قسمت میخوایم در رابطه با قسمت هدلاین و درباره صحبت کنیم.

گام دوم- هدلاین (Headline) :

  یکی از بخشهای پر اهمیت در پروفایل لینکدین شما که میتونه بسیار اثرگذار باشه هدلاین هست. برای کارفرما، اساتید و اشخاصی که به دنبال جستجوی قابلیت خاصی، فرد خاصی یا مهارت چشمگیری هستند کلمات کلیدی که در هدلاین قرار می دین میتونه بسیار اثرگذار باشه. بعضی افراد فقط عنوان شغلی آخرشون رو به عنوان هدلاین قرار میدن ( به صورت خودکار لینکدین این عنوان رو برای هدلاین شما قرار میده) مثلا دانشجوی PhD  دانشگاه ....، مهندس مکانیک شرکت ...، اگر دنبال شغل و موقعیت تحصیلی هستید دقت کنید که اولین چیزی که توجه کارفرما رو در پروفایل شما به خودش جذب میکنه هدلاین هست، پس بهتره کلمات کلیدی عنوان شغلی مورد تقاضاتون رو در هدلاینتون قرار بدید.

محدودیت تعداد کاراکترها برای هدلاین در لینکدین 220 کاراکتر هست اما لازم نیست همه کاراکترها رو وارد کنید. بهتره تخصصتون رو وارد کنید به عنوان مثال در هدلاین پروفایل بنده نوشته شده:

Research Assistant in Big Data Analytics and Smart Manufacturing ◆ Senior Manufacturing Engineer ◆  Founder of Fattahi Academy

خوب این هدلاین با استفاده از دو نشانه جدا کننده  به سه قسمت تقسیم شده که هر قسمت در بردارنده بخشی از فعالیتها و تخصصهای من هست.

قسمت اول

 Research Assistant in Big Data Analytics and Smart Manufacturing، خوب این جمله رو بیاین دقیقتر بررسی کنیم بنده دانشجوی PhD در رشته مهندسی مکانیک هستم ولی به جای ذکر کردن PhD Student in .... at....  در هدلاین اومدم کلمات کلیدی که نشان دهنده تخصص من در این زمینه هست رو ذکر کردم.

کلمه کلیدی اول: Research Assistant به جای دانشجوی PhD که خیلی کلی هست از Research Assistant استفاده کردم که هم نشان دهنده تمرکز تحقیقاتی دوره هست و هم میتونه به داشتن کمک هزینه RA و به نحوی حرفه ای بودن فعالیت به عنوان دانشجوی دکتری اشاره داشته باشه. 

کلمه کلیدی دوم و سوم  : Big Data Analytics و Smart Manufacturing هست که نشون دهنده زمینه تحقیقاتی اصلی بنده و در واقع تخصص تحقیقاتی بنده هست.

ذکر این سه کلمه کلیدی برای مرتبط بودن شما در هنگام جستجو یا مشاهده توسط سایر افراد مرتبط اعم از کارفرما و استاد میتونه بسیار تاثیرگذار باشه

قسمت دوم

عبارت Senior Manufacturing Engineer 
 با ذکر این عبارت و دو کلمه کلیدی Senior که نشان دهنده سطح فعالیت حرفه ای و سابقه کار در این زمینه هست و همچنین Manufacturing Engineer که نشان دهنده عنوان شغلی مرتبط با فعالیت صنعتی بنده هست، به نحوی خواستم سابقه فعالیت حرفه ای خودم در صنعت رو نشون بدم

قسمت سوم 

عبارت Founder of Fattahi Academy 
با این قسمت و کلمه کلیدی Founder به نحوی خواستم ذکر کنم که سابقه کارآفرینی و با ذکر کلمه کلیدی Academy تاکید بر آموزشی بودن این موضوع داشتم.

یک نکته بسیار مهم در رابطه با هدلاین و همینطور قسمت درباره، استفاده از نشانه ها و سیمبلها به عنوان جدا کننده، هایلایت کننده و ... هست نمونه این نشانه ها رو با جستجو در وب میتونید پیدا کنید ( به عنوان مثال لینک دریافت نشانه ها و سیمبلها برای پروفایل لینکدین) بعضی از این نشانه ها در زیر آورده شده:

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن profile-headline-1024x525.jpg است

گام سوم - درباره (about) :

خوب، بعد از قسمت هدلاین، قسمت بعدی قسمت درباره (about) هست. این قسمت در واقع مشابه همون قسمت Summary یا همون About Me رزومه شما هست ولی در لینکدین معمولا سعی می کنیم یک مقدار با جزئیات بیشتر شرح بدیم این قسمت رو. خوب ببینیم به چه صورت میشه این قسمت Summary رو تکمیل کنیم.  این قسمت باید به نحوی تکمیل بشه که سه مورد زیر رو پوشش بده:

1- شما چه فردی هستید؟

2- شما چه قابلیتهایی دارید؟

3- شما به چه صورت میتونید با این تواناییها و قابلیتهاتون کار کنید؟

 پاراگراف اول در Summary شما در واقع موثرترین بخش هست به نحوی باید باشه که بیننده در نگاه اول متوجه بشه که شما حیطه اصلی فعالیتتون چه چیزی هست و به چیزی علاقه دارید.

خوب به عنوان مثال بازم در مورد پروفایل خودم، پاراگراف اول، جمله اول رو میخوایم آنالیز کنیم 


As a Senior Manufacturing Engineer, Also an Entrepreneur in the field of E-commerce, have been involved in different industrial, research, academic and business activities in two interesting fields, manufacturing processes and e-commerce for more than 9 years, my enthusiasm for learning and discovering new aspects in the fields related to my experiences has been increasing gradually especially in the fields of Entrepreneurship and Digital Manufacturing.

 بسیار خوب، قسمت اول دو تا کلمه کلیدی اصلی داره که قابلیتهای اصلی من رو نشون میده Senior Manufacturing Engineer و قسمت دوم Entrepreneur in the field of E-commerce در واقع با این دو قسمت تاکید بر دو حوزه اصلی توانایی خودم داشتم. قسمت اول یک مهندس ساخت و تولید با تجربه و قسمت دوم کارآفرین در حوزه تجارت الکترونیک.

قسمت بعدی چهار حوزه اصلی و کلی فعالیتم رو مشخص کردم

 have been involved in different industrial, research, academic and business activities in two interesting fields, manufacturing processes and e-commerce 

در قسمت بعدی، مجموع سابقه فعالیتم رو ذکر کردم، for more than 9 years   

و در نهایت هم با ذکر جمله 

my enthusiasm for learning and discovering new aspects in the fields related to my experiences has been increasing gradually especially in the fields of Entrepreneurship and Digital Manufacturing.
 
علاقه خودم رو به فعالیت تحقیقاتی و کاری در دو زمینه اصلی ذکر کردم مشاهده میفرمایید که در پاراگراف اول به نحوی سوابق و علایق خودم رو پوشش دادم که هر فردی که داره پروفایل من رو بازدید میکنه سریعا متوجه توانایی ها، سوابق و قابلیتهای من بشه.

در پاراگرافهای بعد میتونیم ساختارهای مختلف داشته باشیم مثلا میتونید در پاراگراف دوم پر رنگ ترین نقاط قوت خودتون رو ذکر کنید یا سوابق کاریتون رو در چند پاراگراف در دسته بندیهای مختلف بیان کنید. در هر صورت سعی کنید با استفاده ار جدا کننده های مشخص و قسمت بندی کردن هر کدوم از قابلیتهاتون، در چند پاراگراف باعث بشید که خواننده خسته نشه و بتونه به راحتی اطلاعات رو از پروفایل شما کسب کنه مثلا در مورد پروفایل خودم، من خلاصه فعالیتهامو به 4 قسمت اصلی تقسیم کردم. همچنین همونطور که ذکر کردم از نشانه ها و سیمبلهایی که قبلا گفته بودم برای جدا کردن اونها استفاده کردم. البته دقت کنید زیاد و بیش از حد از این نشانه ها استفاده نکنید. این 4 حوزه اصلی فعالیت 

-Teaching Experiences

-E-commerce Experiences

-Industrial Experiences

-Academic Update

برای خودم ذکر کردم، که در واقع سه قسمت اول سوابق سه حوزه اصلی فعالیت شغلیم هست و قسمت آخر در واقع آخرین وضعیت تحصیلیم (چون در حال حاضر دانشجوی PhD هستم فقط آخرین وضعیت رو ذکر کردم و در این قسمت نیازی به ذکر همه سوابق تحصیلی نیست)

در نهایت قسمت آخر این summary رو با Expertise یا تخصصهای خودم به اتمام می رسونم و در این قسمت سعی کردم کیوردهای مرتبط با تخصصهای خودم که در جستجو ممکنه مهم به حساب بیان رو ذکر کنم. در شکل زیر ساختار کلی قسمت درباره در پروفایل لینکدین بنده رو مشاهده می فرمایید.


ادامه آموزش (کلیک کنید): آموزش صفر تا صد شروع کار حرفه ای با لینکدین ( آپدیت ۲۰۲۱) - قسمت سوم - سوابق تحصیلی، شغلی، مهارتها و توصیه نامه ها


در کنار سایر خدمات مجموعه شامل نگارش CV و نگارش Cover Letter یا SOP و سایر خدمات مربوط به پذیرش شغلی و تحصیلی، خدمات مربوط به  بهینه سازی پروفایل لینکدین توسط همکاران متخصص مرکز انجام میشه. جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفا تماس بگیرید

راهنمای ثبت سفارش  ساخت (بهینه سازی پروفایل لینکدین)


برای ثبت سفارش هم می توانید به صورت آنلاین از سایت ثبت سفارش نمایید هم از طریق واتساپ و تلگرام جهت ثبت سفارش اقدام نمایید.


در قسمت ذیل هزینه ساخت (بهینه سازی پروفایل لینکدین)  را میتوانید مشاهده نمایید.



زمان تحویل عادی: 12 روز هزینه 1 میلیون و 800 هزار تومان - لینک سفارش سریع 


زمان تحویل نیمه فوری: 8 روز - هزینه 2 میلیون و 100 هزار تومان - لینک سفارش سریع


زمان تحویل فوری: 5 روز  هزینه 2 میلیون و 400 هزار تومان - لینک سفارش سریع


راهنمای ثبت سفارش از طریق واتساپ و تلگرام


 در صورت تمایل میتوانید از طریق  واتساپ و تلگرام با پشتیبانی در تماس باشید تا فرمها و موارد مورد نیاز و پیش فاکتور از طریق واتزاپ یا تلگرام برای شما ارسال گردد (شماره تماس پشتیبانی: ۰۹۹۰۰۸۹۰۰۳۲)

 

ثبت سفارش  از طریق تلگرام

 ثبت سفارش  از طریق واتساپ




Link: https://amardtarjome.com/news/آموزش-صفر-تا-صد-شروع-کار-حرفه-ای-با-لینکدین-(آپدیت-۲۰۲۱)---قسمت-دوم---هدلاین-و-قسمت-about1.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* آمارد ترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد.