برند سازی شخصی (Personal Branding) به کمک ترجمه کتاب و چاپ کتاب - مرکز ترجمه تخصصی آمارد
سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳
new translation order

amrdtarjome telegram channel

amrdtarjome telegram support
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:

برند سازی شخصی (Personal Branding) به کمک ترجمه کتاب و چاپ کتاب


برند سازی شخصی (Personal Branding) موضوعی هست که امروزه بسیار پررنگ هست. چاپ یا ترجمه تخصصی کتاب چه تاثیری بر روی برند شخصی شما میتونه داشته باشه. میتونید ویدئو زیر رو تا انتها مشاهده بفرمایید.


امروزه گسترش فضای مجازی و ارتباطات تاثیر زیادی در پررنگ شدن مقوله برندسازی شخصی و عوامل موثر بر اون داشته. فاکتورهای زیادی میتونند در بهبود برند شخصی شما نقش داشته باشند مثل گسترش فعالیت در شبکه های اجتماعی، بهینه سازی شبکه های اجتماعی مثل لینکدین که در آکادمی فتاحی به تفصیل در رابطه با اون مطالبی رو ذکر کردیم و خواهیم کرد. چاپ کتاب و ترجمه کتاب به نام خودتون یکی از عواملی هست که میتونه تاثیر بسیار زیادی در تقویت برند شخصیتون داشته باشه. تصور کنید در هر شغلی که هستید کتابی در اون زمینه تخصصی داشته باشید در نظر بگیرید این موضوع تا چه اندازه میتونه برای شما تاثیرگذار باشه؟

بيشتر بدانيد: خدمات ترجمه تخصصی کتاب 



خوب برای ترجمه و چاپ کتاب چه کارهایی انجام بدیم؟ اگر کتابی دارید میتونید با ما تماس بگیرید تا پلنهای مختلف ترجمه کتاب رو خدمت شما معرفی کنیم. 

نکته مهم: با این حال که قوانین حق نشر بین المللی به صورت جامع و کامل هنوز در کشورمون اجرا نمیشه ولی از نظر اخلاقی بهتره حتما قبل از شروع ترجمه کتاب، توصیه میشه از طریق ایمیل با نویسنده و ناشر تماس بگیرید و با ذکر توضیحات کسب اجازه کنید.


اگر کتاب خاصی در زمینه تخصصی خودتون مد نظرتون نیست، میتونید با ما تماس بگیرید تا با توجه به موضوع و زمینه کاریتون بهتون کتاب پیشنهاد بدیم و سپس از منابع موجود، کتاب رو براتون دانلود کنیم و در نهایت در صورت تایید شما، ترجمه کتاب رو برای شما به صورت کاملا تخصصی انجام بدیم

بعد از ترجمه میتونید با چند مورد از انتشارات مذاکره کنید و بخشی از ترجمه رو بهشون ارائه بدید تا بعد از تایید انتشارات براتون مراحل اخذ مجوز و چاپ کتاب رو انجام بدن. معمولا دو حالت برای چاپ کتاب وجود داره یا  با هزینه شخصی انجام میشه و عواید خرید و فروش هم به شخص تعلق میگیره و یا انتشارات هزینه چاپ رو متقبل میشه و عواید حاصل از فروش به انتشارات خواهد رسید. 

دقت کنید چاپ کتاب برای همه افراد در تمامی زمینه های تخصصی میتونه بسیار مفید و موثر باشه. 

اما 3 آفر ویژه جهت خدمات ترجمه کتاب در مرکز ترجمه تخصصی آمارد: 

1- در صورتی که عنوان کتاب خاصی مد نظر شما نیست، تا 3 عنوان کتاب به صورت رایگان با توجه به زمینه تخصصیتون براتون جستجو خواهد شد و پیشنهاد داده میشه.

2- دانلود کتاب و یا خرید کتاب خارجی از منابع معتبر با هزینه بسیار منصفانه در مجموعه ما برای شما صورت خواهد پذیرفت

3- با ثبت سفارش ترجمه تخصصی کتاب از 15 تا 25 درصد تخفیف ویژه خدمات ترجمه تخصصی کتاب مرکز ترجمه تخصصی آمارد بهره ببرید.

همین الان با ما تماس بگیرید: 09900890032

 ثبت سفارش ترجمه تخصصی آنلاین


ثبت سفارش ترجمه از طریق تلگرام



Link: https://amardtarjome.com/news/برند-سازی-شخصی-(Personal-Branding)-به-کمک-ترجمه-کتاب-و-چاپ-کتاب0.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* آمارد ترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد.