بیانیه هدف یا انگیزه نامه(Statement of Purpose) چیست؟ - مرکز ترجمه تخصصی آمارد
چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳
new translation order

amrdtarjome telegram channel

amrdtarjome telegram support
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:

بیانیه هدف یا انگیزه نامه(Statement of Purpose) چیست؟



بیانیه هدف یا انگیزه نامه یا SOP، یک مقاله طولانی است که اغلب توسط دانشگاه ها در خارج از کشور از شما خواسته می شود. مقاله، معمولا حدود 1000 کلمه، با توضیح زندگی فرد متقاضی، انگیزه اش برای مسیر شغلی انتخاب شده و اهدافش می باشد.


بيشتر بدانيد: تفاوت بين انگيزه نامه (SOP)  وبيانيه شخصي (PS) چيست؟

المان های بسیاری در بیانیه هدف یا SOP وجود دارد. تا زمانی که به طور قطعی از شما سوال نشود، SOP  باید اهداف شما، مسیر شغلی که تا به امروز به دست آورده اید و پیشرفت تحصیلی شما را در بر داشته باشد. عناصر دیگری که در نگارش SOP مهم هستند، انگیزه های شخصی هستند که سبب انتخاب دانشگاه یا دوره ای که انتخاب کرده اید شده است، و همچنین نحوه استفاده از آن تجربه برای رسیدن به این هدف از دیگر عناصر مهم میباشد.


بيشتر بدانيد: خدمات نگارش تخصصي SOP در مركز ترجمه تخصصي آمارد


همانطور که اشاره شد، جهت پذیرش، نگارش انگیزه نامه ای که به خوبی نوشته شده باشد بسیار مهم  است. عوامل زیادی همچون نمره های دانشگاهی، نمرات زبان و دیگر رزومه ها عینی هستند در حالیکه SOP تنها جنبه درونی و خصوصی تقاضانامه شما است. این تنها سندی است که در تقاضانامه ارائه شده شما، به شما این امکان را می دهد تا ثابت کنید که چیزی منحصر به فردی دارید که باعث می شود بهترین گزینه برای این موقعیت باشید. قطعا شما باید برای کمیته پذیرش، همان توانایی هایی را شرح دهید که آنها طبق دستورالعمل شان از دانش جو انتظار خواهند داشت. خود تان را بگونه ای عالی وصف کنید. متصدی پذیرش در هر دوره انگیزه نامه صدها نفر را میخواند. بنابراین زمانی که متوجه ویژگی منحصربفردی شوند، واقعا هیجان زده می شود و توجهش جلب خواهد شد.


کپی رایت: مطلب فوق توسط مرکز ترجمه تخصصی آمارد جمع آوری، ترجمه و تدوین شده است. استفاده از آن بدون ذکر منبع "مرکز ترجمه تخصصی آمارد" مجاز نمی باشد.


 ثبت سفارش SOP آنلاین



خدمات نگارش بیانیه هدف  در سایت ترجمه تخصصی آمارد ترجمه با گارانتی ویرایش رایگان و به صورت کاملا تخصصی صورت می پذیرد.

ثبت سفارش SOP از طریق تلگرام


Link: https://amardtarjome.com/news/بیانیه-هدف-یا-انگیزه-نامه(Statement-of-Purpose)-چیست؟7.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* آمارد ترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد.