جداول آزمون استخدامی ۵ هزار نیروی آموزش و پرورش آماده شد - مرکز ترجمه تخصصی آمارد
شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳
new translation order

amrdtarjome telegram channel

amrdtarjome telegram support
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:

جداول آزمون استخدامی ۵ هزار نیروی آموزش و پرورش آماده شد

 سید محمد بطحایی عصر امروز در جمع خبرنگاران در سمنان با اشاره به اینکه وزارت آموزش و پرورش امسال پنج هزار نیرو استخدام می‌کند اظهار داشت: آزمون استخدامی برای متقاضیان نیز امسال برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه این استخدام‌ها بر اساس ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان کشور صورت خواهد گرفت خاطرنشان کرد: بر اساس اساسنامه دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدگان در این آزمون استخدامی باید دوره‌های مهارت آموزی حرفه معلمی را بگذرانند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه این دوره‌های حرفه آموزی یک ساله برگزار می‌شود بیان کرد: به این ترتیب این افراد، از مهر سال ۱۳۹۵ به بدنه آموزش و پرورش کشور اضافه می‌شوند.
بطحایی با بیان اینکه معلمان جدید الاستخدام از میان دانش آموختگان دارای مدرک کارشناسی و بالاتر گزینش خواهند شد گفت: گزینش این افراد بر اساس نیازهای استان‌ها و مناطق کشور انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، آموزگاران و معلمان حق التدریسی نیز باید باید در آزمون شرکت کنند و در صورت قرار گرفتن در شرایط برابر، اولویت استخدامی با این افراد است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از اختصاص ۴۸ هزار میلیارد ریال به اجرای طرح رتبه بندی معلمان در سال تحصیلی جاری و نیز سال تحصیلی آینده خبر داد.
بطحایی عنوان کرد: بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح در سال تحصیلی جاری در کشور پیش‌بینی شده است.
وی با اشاره به اعتبار درنظر گرفته شده برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان در سال تحصیلی آینده خاطرنشان کرد: برای سال تحصیلی آینده نیز بیش از ۳۵ هزار میلیارد ریال اعتبار به اجرای این طرح اختصاص می‌یابد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور و اثرات آن به اعتبارات دستگاه‌های دولتی، تخصیص این میزان اعتبار را از سوی دولت یازدهم برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان قابل تقدیر دانست.
بطحایی با اشاره به نحوه اجرای این طرح تصریح کرد: در طرح رتبه بندی معلمان افزایش حقوق معلمان در چهار طبقه بندی با لحاظ کردن توانمندی و مهارت های آموزشی و علمی معلمان در نظر گرفته شده است.
معاون وزارت آموزش و پروش با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این وزارتخانه برای پرداخت معوقات فرهنگیان و بازنشستگان آموزش و پرورش افزود: از امروز و فردا معوقات فرهنگیان و بازنشستگان آموزش‌وپرورش پرداخت می‌شود.

Link: https://amardtarjome.com/news/جداول-آزمون-استخدامی-۵-هزار-نیروی-آموزش-و-پرورش-آماده-شد6.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* آمارد ترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد.