معرفی فرصتهای تحصیلی خارج از کشور و بورسیه های تحصیلی - مرکز ترجمه تخصصی آمارد
سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳
new translation order

amrdtarjome telegram channel

amrdtarjome telegram support
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:

معرفی فرصتهای تحصیلی خارج از کشور و بورسیه های تحصیلی



با توجه به این که در حدود 80 درصد از کاربران سایت ترجمه تخصصی آمارد ترجمه، به عنوان جامعترین سایت خدمات ترجمه تخصصی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی می باشند، سایت ترجمه تخصصی آمارد ترجمه در کنار خدمات ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی، خدمات ویرایش و نگارش مقالات ISI، نگارش و ترجمه CV، SOP, Cover Letter , Recommendation Letters تصمیم به ارائه خدمات رایگان اطلاع رسانی موقعیتهای خالی و بورسهای تحصیلی در مقاطع مختلف تحصیلات تکمیلی مثل موقعیتهای خالی در مقطع دکتری و بورسهای تحصیلی و فرصتهای تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دارد.

 ارائه این خدمات رایگان، در کنار سایر خدمات آموزشی مانند مطالب آموزشی در ارتباط با ترجمه مقاله و مقاله نویسی، ارائه دیکشنریهای رایگان تخصصی، از جمله خدمات تخصصی سایت ترجمه آمارد ترجمه به صورت رایگان می باشد که در جهت کمک به اعتلای سطح دانش جامعه و به عنوان یکی از اهداف اصلی سایت ترجمه تخصصی آمارد ترجمه می باشد. برای اطلاع از فرصتهای تحصیلی و بورسهای تحصیلی خارج از کشور به لینک زیر که مطالب در ارتباط با پذیرش تحصیلی است مراجعه نمایید.


همچنین برای اطلاع از آخرین فرصتهای تحصیلی و موقعیتهای تحصیلی و جدیدترین بورسیه های تحصیلی می توانید با عضویت در کانال تلگرام آمارد ترجمه از جدیدترین موقعیتهای تحصیلی و بورسیه های مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری مطلع شوید.

کپی رایت: مطلب فوق توسط مرکز ترجمه تخصصی آمارد تدوین شده است. استفاده از آن بدون ذکر منبع "مرکز ترجمه تخصصی آمارد" مجاز نمی باشد. 


"عضویت در کانال تلگرام آمارد ترجمه و مشاهده آخرین بورسیه های تحصیلی و پوزیشنهای تحصیلی ارشد و دکتری"

Link: https://amardtarjome.com/news/معرفی-فرصتهای-تحصیلی-خارج-از-کشور-و-بورسیه-های-تحصیلی8.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* آمارد ترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد.