چرا از خدمات ترجمه تخصصی آنلاین و سایت ترجمه استفاده نماییم؟ - مرکز ترجمه تخصصی آمارد
سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲
new translation order

amrdtarjome telegram channel

amrdtarjome telegram support
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:

چرا از خدمات ترجمه تخصصی آنلاین و سایت ترجمه استفاده نماییم؟


امروزه، یقینا تجارت الکترونیک جایگاه ویژه ای در میان فرهنگ تجارت در دنیا دارد و این جایگاه در کشور عزیزمان هم در حال توسعه می باشد. از روزی که در کشورمان دیجی کالا به عنوان یک برند معتبر در زمینه فروش کالای دیجیتال به صورت آنلاین مطرح شد، اعتماد مردم به ارائه دهندگان خدمات و کالاهای اینترنتی نیز افزایش یافت. در این بین سایتهای ارائه دهنده خدمات دانشجویی و ترجمه تخصصی آنلاین نیز جایگاه ویژه ای پیدا کرد.


چرا از سایتهای ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی استفاده نماییم؟


تا قبل از گسترش خدمات آنلاین در کشور، دانشجویان و متخصصینی که نیاز به خدمات ترجمه تخصصی و خدمات دانشجویی داشتند، به کافی نتها و مراکز خدمات دانشجویی و در برخی از موارد دارالترجمه های رسمی  مراجعه  می کردند و همچنان هم این مراکز ارائه دهنده خدمات ترجمه به دانشجویان می باشند.


اما معایب سفارش ترجمه متن و مقاله به کافی نتها و مراکز خدمات دانشجویی و دارالترجمه های رسمی چیست؟


1-  در رابطه با کافی نتها، اکثر اداده کنندگان این مراکز تخصصی در زمینه ترجمه و خدمات دانشجویی ندارند. کافی است امتحان نمایید و به عنوان مترجم خود را به این مراکز  معرفی نمایید. معمولا بدون اخذ آزمون و یا سنجش حاضر به همکاری با مترجمین خواهند شد و بنابراین کنترل کیفی بسیار ضعیفی در رابطه با ارزیابی کار مترجمین وجود دارد

2-    با توجه به ماهیت حضوری خدمات، دسترسی محدودتری به مترجمین وجود دارد و بنابراین ارائه خدمات به صورت تخصصی در تمامی رشته ها و زمینه ها وجود ندارد. به همین علت معمولا یک و یا چند مترجم در رشته ها و زمینه های مختلف در این مراکز خدمات ترجمه را ارائه می دهند و بنابراین خدمات ترجمه معمولا به صورت تخصصی نخواهد بود.

3-  استاندارد مشخصی برای قیمت، زمان تحویل و کیفیت سفارش ترجمه وجود ندارد و با توجه به سخت تر بودن امکان مقایسه برای مشتری، قیمت و زمان تحویل سفارشات ترجمه معمولا به صورت استاندارد نمی باشد. خصوصا در دارالترجمه های رسمی، به علت رسمی بودن خدمات ترجمه، هزینه خدمات ترجمه غیر رسمی متون و مقالات تخصصی نسبت به استاندارد معمولا بالاتر می باشد.


حال مزایای استفاده از سایتهای ترجمه تخصصی یا به عبارت دیگر دارالترجمه های آنلاین چیست؟


1-     تخصصی بودن ترجمه

با توجه به ماهیت آنلاین وبسایتهای ترجمه، امکان ارائه خدمات ترجمه تخصصی، توسط مترجمین متخصص از سراسر کشور وجود دارد. بنابراین امکان ارائه خدمات ترجمه به معنای واقعی تخصصی وجود دارد.


2-   کیفیت خدمات ترجمه تخصصی

سایتهای ترجمه تخصصی مانند سایت ترجمه تخصصی آمارد ترجمه، کاملا متمرکز به ارائه خدمات ترجمه می باشند و در موسسات برتر ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی آنلاین، کنترل کیفیت دائمی بر کار مترجمین وجود دارد، چرا که به علت رقابت بالا در بین این سایتها، موفقیت تنها در گرو ارائه کیفیت مناسب می باشد.


3- گارانتی خدمات ترجمه تخصصی


اکثر سایتهای معتبر ارائه خدمات ترجمه تخصصی، برای سطوح مختلف ترجمه خود گارانتی خدمات ترجمه تخصصی دارند. به عنوان مثال، در وبسایت آمارد ترجمه، گارانتی در سطح تخصصی تا 72 ساعت و ترجمه در سطح تخصصی ویژه به مدت زمان نامحدود و تا دو مرتبه شامل گارانتی ویرایش و نگارش رایگان می باشد. بنابراین کاربران با خیال آسوده نسبت به کیفیت سفارشات خود می توانند سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایند.


4-  سهولت ثبت سفارش ترجمه


از مزایای اصلی مراکز ارائه دهنده خدمات آنلاین ترجمه، سهولت در ثبت، پرداخت و دریافت سفارشات ترجمه می باشد. شما می توانید در خانه به آسانی سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید، پیگیری نمایید و دریافت نمایید.


5-      استاندارد بودن قیمت خدمات ترجمه تخصصی


با توجه به این که بعد از ثبت سفارش ترجمه، معمولا در سایتهای معتبر ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی، پس از ثبت سفارش، پیش فاکتور مطابق خواست مشتری و بعد از شمارش دقیق کلمات صادر می شود، لذا مشتری می تواند در پیش فاکتور صادر شده که مطابق استانداردهای معتبری می باشد، از کیفیت های مختلف و پلنهای زمانی مختلف (ترجمه فوری، نیمه فوری و عادی) انتخاب نماید.


6-      تایپ رایگان سفارشات ترجمه


تایپ رایگان سفارشات ترجمه تخصصی، معمولا جزئی از خدمات ارائه شده توسط اکثر سایتهای معتبر ترجمه می باشد که در حقیقت کلیه سفارشات ترجمه به صورت تایپ شده به شما تحویل داده خواهد شد.


حال با در نظر گرفتن کلیه مزایای ذکر شده، به نظر منطقی می آید که از تجربه سفارش آنلاین خدمات ترجمه تخصصی لذت ببرید.


سایت ترجمه آمارد ترجمه با بهره بردن از مترجمین متخصص در تمامی رشته ها و گرایش ها سعی بر آن داشته است که کلیه موارد ذکر شده را رعایت نماید و خدمات ترجمه را به صورت کاملا تخصصی به شما ارائه نمایید.


کپی رایت: مطلب فوق توسط مرکز ترجمه تخصصی آمارد تدوین شده است. استفاده از آن بدون ذکر منبع "مرکز ترجمه تخصصی آمارد" مجاز نمی باشد.


کافی است ثبت نام کنید و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

 

 

 

Link: https://amardtarjome.com/news/چرا-از-خدمات-ترجمه-تخصصی-آنلاین-و-سایت-ترجمه-استفاده-نماییم؟1.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* آمارد ترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد.