PMID چیست؟ - مرکز ترجمه تخصصی آمارد
جمعه ۱۰ فروردین ۰۳
new translation order

amrdtarjome telegram channel

amrdtarjome telegram support
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:

PMID چیست؟


همانگونه در مطالب پیشین گفته شد، رفرنس دهی منابع یکی از مهمترین بخش های هر مقاله می باشد. در هنگام نوشتن مقالات علمی شماره منابع باید در جایی که مطلب عنوان شده است قید شود و یاا به صورت فوتر آورده شود. در واقع یکی از مهمترین عوامل در تعیین ارجاع درست به منابع علمی استفاده از شیوه های استاندارد رفرنس دهی داخل متن و تنظیم رفرنس های انتهای مقاله است.. دو اصطلاح رایج در نگارش رفرنس های آنلاین DOI و PMID میباشند. ) PMID   ( PubMed identifier کارایی  بسیار شبیه به Digital object Identifier دارد.جهت آشنایی بیشتر با DOI مطلبب  زیر را بخوانید.

DOI  چیست؟


 


برای مثال به سایت pubMed.gov بروید در این سایت لیست چندین میلیون مقاله ثبت شده وجود دارد که با سرچ موضوع انتخابی خود در این سایت میتوانید به ژورنال‌های لیست شده برسید که به سادگی میتوانید شاخص PMID در هر مقاله را پیدا کرده و با وارد کردن آن در فرم درخواست , مقاله مورد نظرتان را از این سایت درخواست کنید.


PubMed سرویس انجمن ملی سلامت آمریکاست که اطلاعات بیش از 22 میلیون مقاله در حوزه های مختلف بیوتکنولوژی را فهرست کرده است. PMID شماره منحصر به فرد هر مقاله در این پایگاه می باشد که در لینک مقاله وجود دارد. برای مثال اگر لینک مقاله "http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7556032" باشد، PMID آن 7556032 خواهد بود.


شما می توانید با وارد کردن این شماره در فرم درخواست با استفاده از شناسه دیجیتال و انتخاب PMID به عنوان نوع مشخصه دیجیتال، به راحتی اطلاعات مقاله مورد نظرتان را از این سایت فراخوانی کرده و درخواست را ثبت نمایید. جهت یافتن DOI مقاله مورد نظرتان مطلب زیر را بخوانید.


کپی رایت: مطلب فوق توسط مرکز ترجمه تخصصی آمارد جمع آوری، ترجمه و تدوین شده است. استفاده از آن بدون ذکر منبع "مرکز ترجمه تخصصی آمارد" مجاز نمی باشد.


چگونه DOI مقاله ای را به دست بیاوریم؟ "

 



 

 

 خدمات ویژه مقالات ISI در سایت آمارد ترجمه:

 

 

 

"ترجمه تخصصی مقالات ISI"


"ویرایش تخصصی مقالات ISI"







Link: https://amardtarjome.com/news/PMID--چیست؟10.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* آمارد ترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد.