آزمون استخدامی مترجمین مرحله اول سال - مرکز ترجمه تخصصی آمارد
جمعه ۳۱ فروردین ۰۳
new translation order

amrdtarjome telegram channel

amrdtarjome telegram support
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:

آزمون استخدامی مترجمین - مرحله اول سال 96

 

 به اطلاع می رساند بعد از بررسی دقیق رزومه مترجمین و آزمونهای مرحله اول مترجمین و بنابر نیاز موسسه در حال حاضر به مترجمین فارسی به انگلیسی، آزمون جامع مرحله اول مترجمین در تاریخ 31 شهریور، برای مترجمین محترمی که در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی ثبت نام کردند، برگزار خواهد شد. لینک سوالات آزمون راس ساعت 14 روز جمعه 31 شهریور از طریق کانال تلگرام آمارد ترجمه و ارسال ایمیل به مترجمین ارسال خواهد شد.

 رزومه مترجمین محترمی که در زمینه ترجمه انگلیسی به فارسی ثبت نام کرده اند، نیز مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به نیاز موسسه در زمینه های مورد نیاز برخی از مترجمین، به عنوان مترجم در سامانه فعال شدند. در مورد سایر مترجمین در زمینه ترجمه انگلیسی به فارسی، در این مرحله به علت عدم نیاز در زمینه های مورد نظر آنها و یا عدم قبولی در مرحله اول آزمون ترجمه، پنل مترجمی آنها در حال حاضر فعال نشد. لازم به ذکر است که با توجه به میزان سفارشات ترجمه در زمینه های مختلف ترجمه انگلیسی به فارسی ممکن است در آینده رزومه های آنها مجددا مورد بررسی قرار گیرد که در این زمینه نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

مجددا لازم به ذکر است که کلیه اطلاع رسانیها در زمینه استخدام مترجمین صرفا از طریق کانال تلگرام آمارد ترجمه و ارسال ایمیل به مترجمین صورت خواهد گرفت و 

لطفا از تماس با شماره تماس و تلگرام پشتیبانی سایت در زمینه استخدام مترجمین خودداری نمایید. 


Link: https://amardtarjome.com/news/آزمون-استخدامی-مترجمین---مرحله-اول-سال-962.html

دیدگاه کاربران

وحید منجزی :

با سلام. بنده قبلاً درخواست مترجمی انگلیسی به فارسی دادم، حال از چه طریقی متوجه شویم که در سامانه ترجمه پنل فعال شده یا نشده است؟ با تشکر

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* آمارد ترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد.