آموزش صفر تا صد شروع کار حرفه ای با لینکدین (آپدیت ۲۰۲۱) قسمت سوم سوابق تحصیلی، کاری، مهارتها و توصیه نامه ها - مرکز ترجمه تخصصی آمارد
پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳
new translation order

amrdtarjome telegram channel

amrdtarjome telegram support
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:

آموزش صفر تا صد شروع کار حرفه ای با لینکدین (آپدیت ۲۰۲۱) - قسمت سوم - سوابق تحصیلی، کاری، مهارتها و توصیه نامه ها

 

در قسمت دوم آموزش آموزش صفر تا صد شروع کار حرفه ای با لینکدین (آپدیت ۲۰۲۱) در مورد قسمت هدلاین و قسمت about  صحبت کردیم. همچنین در قسمت اول آموزش آموزش صفر تا صد شروع کار حرفه ای با لینکدین (آپدیت ۲۰۲۱) در مورد اهمیت لینکدین، ساخت اکانت لینکدین و تنظیمات عکس پروفایل و پس زمینه صحبت کردیم. حالا در این قسمت میخوایم در رابطه با قسمتهای سوابق تحصیلی (Education)، سوابق کاری و تجربیات ( Experience) ، مهارتها ( Skills & endorsements
) و توصیه نامه ها ( Recommendations) و جزئیات در رابطه با اونها صحبت کنیم. 

گام چهارم - قسمت سوابق کاری و تجربیات (Experience)

در ای قسمت هدف اینه که به مخاطب که میتونه کارفرما، استاد، همکار و ... باشه بگیم چه تجربیاتی داریم، چه کارهایی انجام دادیم و میتونیم انجام بدیم. 

خوب، بر خلاف فایل رزومه، به خاطر ذات لینکدین که یک شبکه اجتماعی هست و یک مقدار نسبت به فایل رزومه غیر رسمی تر هست، می تونید در هر قسمت جزئیات بیشتری در ارتباط با سوابق کاریتون ذکر کنید و اونها رو هایلایت کنید.

در نظر داشته باشید بهتره که در مورد هر کدوم از سوابق کاری خودتون، در حد یک یا دو پاراگراف که هر پاراگراف دو الی سه خط باشه توضیح بدید.

به عنوان نمونه، سوابق کاری خودم که در لینکدین ذکر شده رو در این قسمت میخوام براتون توصیف کنم. همانطور که در تصویر ملاحظه میفرمایید اولین مورد عنوان CEO یا مدیر اجرایی مرکز آمارد ترجمه ( Founder and CEO of AmardTarjome.Com) هست. در قسمت توضیحات دو پاراگراف ذکر شده در پاراگراف اول همونطور که مشاهده می کنید، عنوان شغلی من، که موسس ومدیر اجرایی مجموعه هست ذکر شده، سپس توضیح کلی فعالیت وبسایت، میزان سابقه و حوزه کلی فعالیت ذکر شده به شکل زیر:

As the Founder and CEO of “AmardTarjome.Com” that is the website presents online translation service in Iran, Also Fattahi Academy for more than 6 years, I have been involved in different aspects of e-commerce, including online customer attraction strategies, advertisement, search engine optimization methods, content marketing, E-commerce, etc.


در پاراگراف دوم سعی شده با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با زمینه کاری به صورت جزئی فعالیتهای این مرکز و من، ذکر بشه به نحوی که این کلمات کلیدی در جستجوهای مرتبط هم موثر باشه.

Professional Translation Services in more than 10 languages, Career Advising, Resume Writing, LinkedIn Profile Optimization, Online Business Development, Cover Letter Writing, Statement of Purpose (SOP) Writing, University Apllication Guidance, etc are some of services have been presnted in Fattahi Academy and AmardTarjome.com
این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن Work-Experiences.jpg است

 و مورد آخر می تونید در هر یک از سوابق کاری خودتون مدیا اضافه کنید این مدیا میتونه به صورت تصویر، فیلم، لینک و .... باشه و میتونه گواهینامه، مدرک، لینک وبسایت، فیلم و عکس پروژه های انجام شده در اون مجموعه و.... باشه. همونطور که مشاهده میکنید در مورد پوزیشن شغلی خودم، تصویر پروانه کسب ( فارسی و انگلیسی)، لینک وبسایت، لینک پروفایل لینکدین مرکز به عنوان مدیا قرار داده شده.  در مورد سایر تجربیات کاری هم میتونید با همین استراتژی، سوابق کاریتون رو تکمیل بفرمایید.
نکته مهم: کلمات کلیدی پوزیشنهایی که دنبالشیم (چه شغلی و چه تحصیلی) بهتره در پروفایل لینکدین ما قرار داده بشه تا برای افرادی که دنبال اون تخصص خاص هستند پروفایل شما جذاب باشه.

گام پنجم - قسمت سوابق آموزشی (Education)

در مورد سوابق آموزشی باز هم مثل فایل رزومه شما، باید شامل کلیه مدارک و مدارج تحصیلی و آموزشی شامل نام دانشگاه، عنوان دانشکده، در صورت قوی بودن، رنکینگ دانشگاه، همچین بورسیه هایی که دریافت کردید، جوایز و افتخارات و ... را وارد کنید. 

در این قسمت هر مدرک تخصصی یا دوره آموزشی تخصصی مرتبط رو میتونید وارد کنید.

خوب باز هم به عنوان مثال از آخرین موقعیت تحصیلی پروفایل بنده در این مورد توضیح بدیم. آخرین موقعیت تحصیلی بنده دانشجوی مقطع PhD از دانشگاه Kitami Institute of Technology هست. در توضیحات اسم استاد راهنما، زمینه تحقیقاتی و سال آغاز و پایان ذکر شده.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن linkedin-education.jpg است

گام ششم - مهارتها (Skills and Endorsements)

خوب این مورد در لینکدین قسمتی هست که می تونید تخصصها، قابلیتها و مهارتهای اصلیتون رو وارد کنید. خوب در این قسمت میتونید تواناییهاتون رو سرچ کنید و تا 50 مورد اضافه کنید. دقت کنید که در حالت عادی در پروفایل شما سه مهارت اصلی شما نمایش داده میشه و این سه مهارت رو خودتون هم میتنید انتخاب کنید. به عنوان مثال برای پروفایل خودم سه مهارت اصلی رو با توجه به شرایط کنونیم آپدیت کردم. دقت کنید این سه قابلیت تاییدیه ( Endorsement) بیشتری نسبت به سایر مهارتهای شما عموما دریافت می کنند. پس سه Skill اصلیتون رو بهتره مهارتهایی قرار بدید که در آینده برای آینده شغلی، تحصیلی شما بیشتر مورد توجه کارفرما و... قرار بگیره.

نکته بعدی این هست که سعی کنید مهارتهای General به کار نبرید و سعی کنید Specific  و تخصصی باشه مثلا به جای ذکر تخصص کلی Manufacturing بهتره در حیطه خاص از این حوزه که تخصص شماست، مهارت خودتون رو ذکر کنید مثلا برای خودم Smart Manufacturing و به همین صورت برای سایر مهارتها

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن skills-and-endorsements-1024x494.jpg است


گام هفتم - توصیه نامه ها (Recommendations)

 با استفاده از این قسمت توصیه نامه یک مدیر، همکار، استاد و ... که عضو لینکدین هست و راجع به شما، قابلیتهاتون، تواناییهاتون و... میتونه نظر بده و توصیه نامه داشته باشه رو منتشر کنی. مشخص هست که برای کارفرمای جدید، اساتید و همکاران جدید نظر همکاران قبلی شما راجع به شما میتونه بسیار جذاب و موثر باشه. پس به هیچ وجه خجالت نکشید Ask for Recommendation رو بزنید. از گزینه Who do you want to ask فردی که میتونه شما رو توصیه کنه انتخاب کنید و درخواستتون رو براش بفرستید. بهتره که خودتون متن توصیه نامه رو بهش ندید تا بتونه خودش با اظهار نظر آزاد راجع به شما و تواناییهاتون قضاوت کنه همچنین شما هم میتونید به پروفایل کانکشنهای خودتون برید و به راحتی براشون توصیه نامه بنویسید.


این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن recommendations-linkedin-1024x493.jpg است

گام هشتم - قسمت Featured
 
قسمت Featured در واقع یک قسمت از لینکدین هست که شما میتونید بهترین مثالهای کاری و سوابقتون رو در این قسمت نشون بدید. در واقع میتونه عکس نمونه کاری باشه که شما بهش افتخار میکنید، مدرکی باشه که بسیار حائز اهمیت هست هم برای خودتون و هم کارفرما، مقاله یا پست بسیار مهمی باشه که در لینکدین نوشتین یا هر چیز دیگه ای که در سوابق شما بسیار پر رنگ هست. فقط دقت کنید Featured فقط مخصوص موارد خاصی هست که در سوابق شما بسیار پر رنگ هست و با چیزهای عادی که در Summary یا سوابق شغلی و تحصیلیتون ذکر کردید، تکرار مکررات صورت نگیره


این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن featured.jpg است

به عنوان مثال در مورد پروفایل خودم، آخرین مقالات چاپ شده خودم در زمینه تحقیقاتی به همراه عکس مدرک IELTS به همراه فایل CV خودم و پستی که در رابطه با انجام موفقیت آمیز یک پروژه صنعتی بود رو به اشتراک گذاشتم.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن Featured-Linkedin.jpg است

ادامه آموزش (کلیک کنید): آموزش صفر تا صد شروع کار حرفه ای با لینکدین ( آپدیت ۲۰۲۱) - قسمت چهارم - تنظیمات و نکات تکمیلی


در کنار سایر خدمات مجموعه شامل نگارش CV و نگارش Cover Letter یا SOP و سایر خدمات مربوط به پذیرش شغلی و تحصیلی، خدمات مربوط به  بهینه سازی پروفایل لینکدین توسط همکاران متخصص مرکز انجام میشه. جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفا تماس بگیرید


راهنمای ثبت سفارش  ساخت (بهینه سازی پروفایل لینکدین)


برای ثبت سفارش هم می توانید به صورت آنلاین از سایت ثبت سفارش نمایید هم از طریق واتساپ و تلگرام جهت ثبت سفارش اقدام نمایید.


در قسمت ذیل هزینه ساخت (بهینه سازی پروفایل لینکدین)  را میتوانید مشاهده نمایید.



زمان تحویل عادی: 12 روز هزینه 1 میلیون و 800 هزار تومان - لینک سفارش سریع 


زمان تحویل نیمه فوری: 8 روز - هزینه 2 میلیون و 100 هزار تومان - لینک سفارش سریع


زمان تحویل فوری: 5 روز  هزینه 2 میلیون و 400 هزار تومان - لینک سفارش سریع


راهنمای ثبت سفارش از طریق واتساپ و تلگرام


 در صورت تمایل میتوانید از طریق  واتساپ و تلگرام با پشتیبانی در تماس باشید تا فرمها و موارد مورد نیاز و پیش فاکتور از طریق واتزاپ یا تلگرام برای شما ارسال گردد (شماره تماس پشتیبانی: ۰۹۹۰۰۸۹۰۰۳۲)

 

ثبت سفارش  از طریق تلگرام

 ثبت سفارش  از طریق واتساپ




Link: https://amardtarjome.com/news/آموزش-صفر-تا-صد-شروع-کار-حرفه-ای-با-لینکدین-(آپدیت-۲۰۲۱)---قسمت-سوم---سوابق-تحصیلی،-کاری،-مهارتها-و-توصیه-نامه-ها5.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* آمارد ترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد.