جستجوی سرقت ادبی در متن به وسیله نرم افزار گرامرلی - مرکز ترجمه تخصصی آمارد
پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳
new translation order

amrdtarjome telegram channel

amrdtarjome telegram support
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:

جستجوی سرقت ادبی در متن به وسیله نرم افزار گرامرلی



گرامرلی


بررسی کننده‌/جستجوگر  سرقت ادبی  گرامرلی


منبع: وبسایت گرامرلی


 

بررسی کننده‌ی سرقت ادبی گرامرلی، وجود سرقت ادبی در متن شما را تشخیص داده و همچنین سایر موارد مربوط به صحیح بودن نوشته یا متن  را بررسی می‌کند.



بررسی سرقت ادبی


بررسی کننده‌ی سرقت ادبی گرامرلی می‌تواند با مقایسه متن شما با میلیاردها صفحه وب و همچنین پایگاه داده‌های دانشگاهی ProQuest  ،وجود سرقت ادبی احتمالی را در متن تشخیص دهد.  جستجوگر سرقت ادبی رایگان گرامرلی به شما خواهد گفت که آیا متن شما، حاوی محتوای تکراری است یا خیر.


 بررسی کننده‌ی  سرقت ادبی گرامرلی ما،  بخش‌هایی که باید در آنها از نقل قول استفاده شود را  مشخص می‌کند و منابعی را که برای اعتباربخشی به متن خود به آن نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد.


بيشتر بدانيد: سرقت علمی یا پلی جریسم  


پیشرفت در  نوشتن


جستجوگر سرقت ادبی، بخشی از یک برنامه نوشتاری قوی است که بازخوردهای پیشرفته‌ای را در مورد هنر نوشتن از جمله دستور زبان و املا و همچنین موضوعات پیچیده‌تر سبک شناسی از قبیل انتخاب کلمه مناسب، مختصر بودن و موارد دیگر ارائه می‌دهد.


بيشتر بدانيد: آشنایی با نرم افزار گرامرلی به همراه معرفی نرم افزار گرامرلی برای ورد  


چرا از یک جستجوگر سرقت ادبی استفاده کنیم؟


فرض کنید در حال کارکردن بر روی یک مقاله هستید و خطوطی از این مقاله را نوشته‌اید که به نظرتان آشنا می‌آید. در این صورت، آیا این کار شما سرقت ادبی است؟ اکنون که به مقاله خود با دقت بیشتری نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید که چند خط دیگر نیز وجود دارد که مطمئن هستید از جایی قرض گرفته‌اید. ممکن است در آن زمان شما، زحمت ارجاع دادن به مرجع را متحمل نشده باشید، زیرا نمی‌خواستید اینکار را ادامه دهید.  اما اکنون این بخش‌ها ( برگرفته از یک مرجع دیگر) بخش مهمی از مقاله شما شده‌اند.  آیا اگر کمتر از یک پاراگراف را از یک متن دیگر بنویسید، باز هم اینکار سرقت ادبی است؟ 


"استفاده از متن شخص دیگر، بدون ارجاع دادن عمدی یا غیر عمدی- سرقت ادبی غیر عمدی تلقی می‌شود،  حتی استفاده از  یک یا دو جمله از متن شخص دیگر نیز می‌تواند عواقب جدی به همراه داشته باشد."


برای دانشجویان، سرقت ادبی اغلب به معنای عدم قبولی، مشروط شدن در دانشگاه یا بدتر از آن است. خوشبختانه ابزاری وجود دارد که می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. جستجوگر ادبی آنلاین گرامرلی می‌تواند به شما کمک کند تا اطمینان حاصل کنید که متن خود را به درستی مرجع‌دهی کرده‌اید. ما در ابتدا، چارچوب سرقت ادبی آنلاین خود را برای دانشجویان طراحی کردیم، اما این ابزار، یک ابزار مفید برای نویسندگان در هر زمینه‌ای است که می‌خواهند اثری تازه، اصلی و بدون سرقت ادبی را تولید نمایند.



بيشتر بدانيد: یازده مطلب مهم که میبایست قبل از نگارش یک مقاله ISI بدانید  


بررسی‌کننده‌ی سرقت ادبی گرامرلی چگونه کار میکند؟


جستجوگر سرقت ادبی گرامرلی، متن شما را با بیش از 16 میلیارد صفحه وب و مقالات دانشگاهی ذخیره شده در پایگاه‌های داده ProQuest  مقایسه می کند. هنگامی که بخشی از متن شما با چیزی که به صورت آنلاین یا در پایگاه داده نوشته شده، مطابقت داشته باشد، یک هشدار مبنی بر وجود سرقت ادبی را دریافت خواهید کرد. هنگامی که شما برای بررسی وجود یا عدم وجود سرقت ادبی از گرامرلی آنلاین رایگان استفاده می‌کنید، گزارشی فوری را مشاهده خواهید کرد که به شما می‌گوید که آیا سرقت ادبی در متن شما وجود دارد یا خیر و همچنین مشخص می‌کند که چه تعداد خطای گرامری و نوشتاری در متن شما وجود دارد.


گرامرلی پیشرفته، وجود  سرقت ادبی را با پرچم‌های خاصی مشخص می‌کند و اطلاعاتی را در مورد  مرجع مورد استفاده قرار گرفته در اختیار شما قرار می‌دهد؛ میزان اصالت سند شما محاسبه می‌کند و همچنین بازخوردی را درباره نوشتار و اصلاحات پیشرفته‌ای که باید بر روی متن شما اعمال شود، ارائه میدهد.


مطمئن باشید که نوشته‌های شما به صورت محرمانه باقی خواهند ماند. جستجوگر سرقت ادبی ما، موجب نمی‌شود که نوشته شما به صورت عمومی یا در هر پایگاه داده دیگری قابل جستجو باشد. هیچ یک از جستجوگرهای سرقت ادبیِ دیگر، متن شما را نخواهند دید.




حتما بخوانید : دلایل کلیدی ریجکت یا عدم پذیرش مقاله ISI از نظر دکتر پتر ثروور سردبیر مجله بین المللی آمریکایی کربن  


چه کسی از بررسی‌گر سرقت ادبی گرامرلی منتفع می‌شود؟


اگر شما دانشجویی هستید که مقاله می‌نویسید، استادی هستید که مقالات را رتبه‌بندی می‌کند،  یا نویسنده‌ای هستید که بر روی محتوای اصلی وب کار می‌کند، اسکن سرقت ادبی، نه تنها باعث صرفه‌جویی در وقت شما می‌شود؛ بلکه به شما در جلوگیری از اشتباه در نوشتن نیز کمک می‌کند.


میلیون‌ها کاربر به بررسی‌گرِ سرقت ادبی گرامرلی اعتماد دارند


دانشجویان، اساتید و نویسندگان حرفه‌ای نیز به گرامرلی اعتماد دارند. زیر این نرم‌افزار به آنها کمک می‌کند تا کارهای با اصالت، بدون ایراد و دارای منبع خوب و موثقی را تولید کنند. استفاده از برنامه کاربردی تشخیص سرقت ادبی گرامرلی و برنامه بازخورد نوشتار، موجب صرفه‌جویی در زمان می‌شود


 کپی رایت: مطلب فوق توسط مرکز ترجمه تخصصی آمارد جمع آوری، ترجمه و تدوین شده است. استفاده از آن بدون ذکر منبع "مرکز ترجمه تخصصی آمارد" مجاز نمی باشد.

 ثت سفارش ترجمه تخصصی آنلاین

 ثبت سفارش ترجمه تخصصی آنلاین


.

Link: https://amardtarjome.com/news/جستجوی-سرقت-ادبی-در-متن-به-وسیله-نرم-افزار-گرامرلی6.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* آمارد ترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد.