راهنمای انجام پروژه کسری خدمت سربازی قسمت دوم میزان کسر خدمت سربازی - مرکز ترجمه تخصصی آمارد
پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳
new translation order

amrdtarjome telegram channel

amrdtarjome telegram support
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:

راهنمای انجام پروژه کسری خدمت سربازی - قسمت دوم میزان کسر خدمت سربازی


با عرض سلام خدمت شما دوستان عزیز و مخاطبان سایت ترجمه تخصصی آمارد ترجمه. با توجه به این که یکی از دغدغه های اصلی فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی بحث خدمت سربازی هست و با توجه به این که اخیرا امکان انجام طرحهای پژوهشی جایگزین بخشی از خدمت سربازی ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی فراهم شده تصمیم گرفتیم با توجه به نیاز دانشجویان تحصیلات تکمیلی مطالب مهم در رابطه با اخذ و اجرای پروژه و طرح کسری خدمت سربازی را در قالب اخبار سایت ترجمه آمارد ترجمه  برای شما دانش پژوهان گرامی  قرار دهیم.


قسمت دوم : میزان کسر خدمت سربازی

 


معمولا دو نوع پروژه کسری خدمت وجود دارد یکی این که شما پروژه ساخت یا تحقیقاتی  یا طراحی سنگین برداشته اید و بالای نه ماه  کسری خدمت میخواهید دوم این که شما کمتر ازنه ماه کسری برای پروژه ی خود میخواهید.

 

در مورد طرح های تحقیقاتی سنگین و یا اجرایی روند کار به این صورت است که ارگان نظامی مربوطه طرح را به شما ارائه می کند و میزان کسری خدمت پیشنهادی آنها با توجه به طرح به شما ارائه می شود. در طول طرح معمولا از شما گزارش پیشرفت کار ( معمولا سه یا چهار ماه یکبار خواسته می شود) و پس از اتمام کار ابتدا باید طرح را در نهاد مربوطه ارائه دهید و آنگاه آنها پیشنهاد نهایی میزان کسری خدمت خود را به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح ارائه می دهند.

 

در صورتی که پیشنهاد کسری خدمت آنها بالای نه ماه بود ( البته این میزان قبلا شش ماه و  در حال حاضر نه ماه است و ممکن است تغییر کند) شما در دو مرحله یکی با حضور نماینده و یا استاد راهنمای طرح از ارگان مربوطه و یک مرحله دفاع پایانی در بنیاد نخبگان نیروهای مسلح از طرح خود دفاع می کنید و در نهایت میزان کسری خدمت پیشنهادی بنیاد نخبگان ارائه خواهد شد.

 

 

 اما با توجه به این که پروژه های کسری خدمت با پیشنهاد کسری با زمان زیاد روند اداری طولانی تری دارند پیشنهاد می شود که دو یا سه پروژه کسری خدمت ساده تر با زمان کسری معمولا زیر شش ماه اخذ نمایید ( معمولا نهادها اجاره اخذ حداکثر دو تا سه پروژه کسر خدمت را می دهند) معمولا این پروژه ها در مدت زمان سه تا چهار ماه قابل اجرا می باشد و معمولا به صورت طراحی های ساده و یا پروژه های ترجمه تخصصی کتاب و یا ترجمه تخصصی مقاله می باشد. در نهایت بعد از انجام پروژه شما با اخذ نامه پیشنهاد کسری خدمت خود از نهاد مربوطه به بنیاد نخبگان مراجعه و پس از دفاع از طرح خود ( فقط یکبار و بدون نیاز به حضور نماینده از نهاد مربوطه) کسری خدمت توسط بنیاد نخبگان ارائه می شود

 


کپی رایت: این مطلب توسط مرکز ترجمه تخصصی آمارد تدوین شده است. استفاده از آن بدون ذکر منبع "مرکز ترجمه تخصصی آمارد" مجاز نمی باشد.


"اطلاع از آخرین اخبار و معرفی مراکز ارائه دهنده طرح و پروژه کسری خدمت سربازی"


دارالترجمه آنلاین آمارد ترجمه ، با سابقه طولانی در انجام پروژه  ترجمه تخصصی کتاب  و مقالات با حجم زیاد در کوتاهترین زمان و با حداقل هزینه ممکن، آماده ارائه خدمات ترجمه تخصصی برای پروژه کسری خدمت به شما دانشجویان و پژوهشگران محترم می باشد.


در رابطه با پروژه کسری خدمت سربازی، سایت ترجمه آمارد ترجمه آماده ارائه خدمات ترجمه فوری فارسی به انگلیسی و ترجمه فوری انگلیسی به فارسی متون و مقالات تخصصی با هزینه ای منحصر به فرد با تخفیفاتی بسیار استثنایی با انجام ترجمه فوری به صورت موازی با هزینه عادی برای کارهای حجیم می باشد.

 

برای طرح سوالات خود در رابطه با انجام خدمات ترجمه تخصصی کسری خدمت لطفا 


 "با ما تماس بگیرید"



سایت ترجمه آمارد ترجمه چه خدماتی به شما ارائه می نماید؟

مفتخریم با بهره گیری از دانش بیش از 2000 مترجم متخصص در تمامی رشته ها و گرایشها، کلیه خدمات ترجمه دانشجویی،ترجمه متون تخصصی، ترجمه مقاله و متون مختلف اعم از ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی و ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی متون و مقالات مختلف را به صورت کاملا تخصصی به همراه گارانتی خدمات ترجمه به دانشجویان، محققین و شرکتها و  نهادهای مختلف ارائه دهیم.

عجله دارید و می خواهید ترجمه متن خود را به صورت فوری انجام دهید میتوانیم تا 20000 کلمه در روز را به صورت کاملا تخصصی به صورت ترجمه فوری با در نظر گرفتن استراتژیهای ویژه برای شما انجام دهیم.

دانشجوی تحصیلی تکمیلی هستید و نیاز دارید ترجمه مقاله خود را از فارسی به انگلیسی جهت چاپ در مقالات ISI انجام دهید؟ لطفا درباره خدمات ترجمه تخصصی مقالات ISI و ویرایش تخصص مقالات ISI ما بیشتر بدانید.

هزینه ترجمه برای شما مهم است و نیاز به ترجمه دانشجویی و ترجمه ارزان در عین حفظ کیفیت ترجمه دارید. لیست قیمت  ترجمه تخصصی سایت آمارد ترجمه را مطالعه نمایید






Link: https://amardtarjome.com/news/راهنمای-انجام-پروژه-کسری-خدمت-سربازی---قسمت-دوم--میزان-کسر-خدمت-سربازی4.html

دیدگاه کاربران

وحید مولایی :

مطالب جالب و مفیدی در رابطه با پروژه کسری خدمت بود واقعا خیلی متشکرم

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* آمارد ترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد.