راهنمای انجام پروژه کسری خدمت سربازی قسمت سوم چگونه پروژه ترجمه کسری خدمت اخذ نماییم؟ - مرکز ترجمه تخصصی آمارد
جمعه ۳۱ فروردین ۰۳
new translation order

amrdtarjome telegram channel

amrdtarjome telegram support
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:

راهنمای انجام پروژه کسری خدمت سربازی- قسمت سوم- چگونه پروژه ترجمه کسری خدمت اخذ نماییم؟


 سایت ترجمه آمارد ترجمه در قسمتهای قبلی راهنمای پروژه کسری خدمت در ارتباط با میزان کسری خدمت و نحوه اخذ پروژه کسری خدمت صحبت کردیم.


چگونه پروژه ترجمه تخصصی برای کسری خدمت اخذ نماییم؟


پس از این که به یکی از ارگانها و یا مراکز پژوهشی ارائه دهنده پروژه های کسری خدمت مراجعه نمودید و رزومه شما در آنجا مورد تایید قرار گرفت، معمولا با توجه به رشته و زمینه تحقیقاتی شما طرح ها و پروژه های مرتبط را به شما ارائه می نمایند. همان گونه که قبلا گفته شد این طرح ها معمولا یا به صورت پروژه های تحقیقاتی است ( مانند پروژه کارشناسی ارشد) که پس از مطرح شدن موضوع توسط مرکز، شما می بایست نسبت به ارائه پروپوزال اقدام نمایید و پس از تصویب پرورپوزال، نسبت به انجام پروژه تحقیقاتی در زمان مشخص اقدام نمایید

برای کسری خدمت سربازی خود می بایست با تمام ارگانهای پژوهشی که در لیست ارائه شده بنیاد نخبگان نیروهای مسلح وجود دارند مذاکره نمایید تا بیینید کدام ارگان با توجه به رشته شما می تواند به شما با توجه به رشته شما پروژه ترجمه جهت کسری خدمت ارائه نماید؟ معمولا شما می توانید تا دو پروژه ترجمه تخصصی برای کسری خدمت اخذ نمایید و اخذ پروژه دوم منوط به انجام و تکمیل پروژه اول می باشد.


چرا پروژه ترجمه برای کسری خدمت اخذ نماییم؟


با توجه به این که در انجام طرح های پژوهشی مشکلاتی از قبیل دسترسی محدود به منابع، جمع بندی دشوار طرح و زمان بر بودن پروژه وجود دارد، بسیاری از محققان ترجیح می دهند که پروژه ترجمه برای کسری خدمت سربازی خود اخذ نمایند. معمولا ارگانهای پژوهشی جهت ایجاد اسناد راهبردی برای پروژه های بزرگ خود نیاز به  ترجمه تخصصی متون و منابع خارجی در این زمینه دارند که بسیاری از آنها به صورت کتب تخصصی می باشد و با توجه به حجم زیاد این منابع، معمولا جهت انجام سریعتر  ترجمه تخصصی منابع خود، بسیاری از منابع را جهت ترجمه به افراد متخصص برون سپاری می نمایند و یکی از روشها تعریف کردن پروژه ترجمه کسری خدمت برای افراد متخصص می باشد.


 پروژه های ترجمه معمولا حجم بسیار زیادی دارند ولی معمولا به دلیل روتین بودن انجام پروژه ترجمه تخصصی نسبت به طرح های پژوهشی جهت کسری خدمت، افراد ترجیح می دهند که پروژه ترجمه ( که معمولا به صورت ترجمه تخصصی کتاب می باشد) اخذ نمایند. اما برای اخذ پروژه ترجمه تخصصی برای کسری خدمت سربازی خود می بایست با تمام ارگانهای پژوهشی که در لیست ارائه شده بنیاد نخبگان نیروهای مسلح وجود دارند مذاکره نمایید تا بیینید کدام ارگان با توجه به رشته شما می تواند به شما با توجه به رشته شما پروژه ترجمه جهت کسری خدمت ارائه نماید؟ معمولا شما می توانید تا دو پروژه ترجمه تخصصی برای کسری خدمت اخذ نمایید و اخذ پروژه دوم منوط به انجام و تکمیل پروژه اول می باشد.


کپی رایت: این مطلب توسط مرکز ترجمه تخصصی آمارد تدوین شده است. استفاده از آن بدون ذکر منبع "مرکز ترجمه تخصصی آمارد" مجاز نمی باشد. 

 


"اطلاع از آخرین اخبار و معرفی مراکز ارائه دهنده طرح و پروژه کسری خدمت سربازی"

 

سایت ترجمه تخصصی آمارد ترجمه، با سابقه طولانی در انجام پروژه  ترجمه تخصصی کتاب  و مقالات  به صورت یک سایت ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی آنلاین با حجم زیاد در کوتاهترین زمان و با حداقل هزینه ممکن، آماده ارائه خدمات  ترجمه تخصصی برای پروژه کسری خدمت به شما دانشجویان و پژوهشگران محترم می باشد.

 

در رابطه با پروژه کسری خدمت سربازی، این مرکز آماده ارائه خدمات ترجمه فوری فارسی به انگلیسی و ترجمه فوری انگلیسی به فارسی متون و مقالات تخصصی با هزینه ای منحصر به فرد با تخفیفاتی بسیار استثنایی با انجام ترجمه فوری به صورت موازی با هزینه عادی برای کارهای حجیم می باشد.

 

برای طرح سوالات خود در رابطه با انجام خدمات ترجمه تخصصی کسری  خدمت لطفا 


 "با ما تماس بگیرید"

 

Link: https://amardtarjome.com/news/راهنمای-انجام-پروژه-کسری-خدمت-سربازی--قسمت-سوم--چگونه-پروژه-ترجمه-کسری-خدمت-اخذ-نماییم؟0.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* آمارد ترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد.