صفر تا صد نگارش سی وی (CV) - مرکز ترجمه تخصصی آمارد
سه شنبه ۲۸ فروردین ۰۳
new translation order

amrdtarjome telegram channel

amrdtarjome telegram support
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:

صفر تا صد نگارش سی وی (CV)


CV


CV شما اولین شانس شما برای ایجاد یک تصور خوب در کارفرمای احتمالی می باشد. بنابراین نگارش CV  با کیفیت بالا به طور قابل توجهی باعث افزایش شانس شما برای  مصاحبه  چهره به چهره می شود، بنابراین گذاشتن وقت برای نگارش یک CV خوب و ارائه محتوایی مناسب ارزشمند است. چرا که سبب می شود موقعیتی را که می خواهید به دست بیاورید.  همچنین قبل از ترجمه CV خود اطمینان حاصل کنید که مطلوب شما نگارش سی وی می باشد یا نگارش رزومه؟ جهت آشنایی با تفاوت بین رزومه و سی وی مطلب زیر را مطالعه فرمایید.


بيشتر بدانيد: تفاوت بین رزومه و CV یا برنامه آموزشی تحصیلی چیست؟

 بنابراین باید در نگارش CV، مهارت ها، تخصص و تجارب خود را هایلایت کنید. اطمینان حاصل کنید که مختصر و دقیق باشد. CV  شما عموما نباید طولانی تر از دو صفحه باشد، بنابراین اطمینان حاصل کنید که موارد ذکر شده به طور خاص به شغل  یا پوزیشن مورد نظر خود مرتبط باشد و شامل مهارت ها، مدارک و تجربه هایی باشد که برای این فعالیت مناسب تر هستند. موارد زیر خلاصه ای از اطلاعات گنجانده شده در CV میباشد.


بيشتر بدانيد: خدمات نگارش CV و Resume در مرکز ترجمه تخصصی آمارد

اطلاعات شخصی - شامل نام و آدرس ، شماره تلفن و آدرس ایمیل شما می باشد. اگر مایل باشید، می توانید اطلاعاتی در مورد ملیت، جنسیت و تاریخ تولد خود را نیز اضافه کنید اما ضروری نیستند.


بیانیه شخصی -شامل یک پاراگراف است بین 50 تا 200 کلمه است و باید خلاصه باشد چرا که بعدا اگر لازم باشد کاور لتر داریم. این بخش باید بلافاصله توجه خواننده را به خود را جذب  کند و آنها را ترغیب کند تا اطلاعات بیشتری در مورد شما پیدا کنند. مراقب باشید که بیش از حد درگیر نشوید. در عوض، مهارت اصلی و ویژ گی ها و تخصص کلیدی تان را نشان دهید. خوب است از شور و شوق خود را در مورد کار  و آنچه  که به شما در انجام امور انگیزه می دهد صحبت کنید. از کلمات کلیدی استفاده کنید و آن را کوتاه و مختصر نگه دارید.


بيشتر بدانيد: كاور لتر چيست

تحصیلات و مدارک تحصیلی - مجددا، به ترتیب زمانی معکوس، جزئیات مختصری از مدارک تحصیلی و حرفه ای خود را همراه با ذکر مقطع تحصیلی، تاریخ شروع و پایان، نام محل تحصیل، تاریخ،  و معدل هر دوره تدوین کنید.     

سوابق کاری یا سابقه استخدام - با کارفرمای فعلی یا آخر خود شروع کنید و به عقب برگردید. شما باید تاریخ شروع و پایان استخدام، عنوان شغل، نام کارفرما، ماهیت کسب و کار، مسئولیت ها، وظایف و دستاوردها را ذکر کنید. سعی کنید شکافی در سابقه اشتغال نداشته باشید و اگر هم هست سعی کنید دلیل آن را توضیح دهید

مهارت ها شامل مهارت های  زبانی و نرم افزاری یا هر مهارت مرتبط دیگر است که در طول سالیان کسب کرده اید. مشخص کنید و ذکر نمایید که در سطح پایه، متوسط ​​یا پیشرفته هستید و نمرات زبانی خود را بیان دارید.


مقالات و یا کتب منتشر شده -
در این قسمت مقالات علمی و کنفرانسهایی را که در آن شرکت کرده اید را با  ذکر نام مقاله، تاریخ انتشار مقاله و محل انتشار آن و همچنین کتب چاپی خود را لیست کنید.


عناوین و افتخارات- در این قسمت میتوانید جوایز و عناوین علمی که تاکنون کسب کرده اید را ذکر کنید برای مثال کسب رتبه های عالی در قبولی در آزمون پذیرش دانشگاه ها و یا کسب افتخار در المپیادها  و ثبت اختراعاتتان  را نیز بیان دارید.


علایق تحقیقاتی- در این بخش باید زمینه های مورد علاقه تان را که میخواهید در موردشان تحقیق کنید را بیان دارید که در واقع موضوع بحث شما هم در مصاحبه خواهد شد.


سرگرمی ها و علایق این مورد  اختیاری است و اغلب برای پر کردن فضا در پایان سند استفاده می شود. ایده این است که به مصاحبه کننده تصویر از شخصیت خود بدهید و شامل فعالیت هایی است که در زمان های آزاد و فراغت خود انجام می دهید.

بيشتر بدانيد: پنج اصل اساسي و مهم كه قبل از نوشتن CV مي بايست بدانيد

 

مراجع یا معرف ها - لازم نیست حتما جزئیات اساتید را در CV خود بگنجانید، ولی باید اعلام کنید که جزئیات در صورت درخواست در دسترس هستند. اگر این اولین CV شماست، ایده خوبی است که اساتید راهنما یا داور پروژه تان یا اساتیدی که با آنها دوره ای را به موفقیت گذرانده اید را بعنوان مرجع تعیین کنید. چرا که این اساتید باید در گام بعدی برای شما توصیه نامه نگارش کنند. بدیهی است که شما باید مراجعی را انتخاب کنید که  واحد مقصد در صورت لزوم بتواند با آنها ارتباط برقرار کند.


کپی رایت: مطلب فوق توسط مرکز ترجمه تخصصی آمارد جمع آوری، ترجمه و تدوین شده است. استفاده از آن بدون ذکر منبع "مرکز ترجمه تخصصی آمارد" مجاز نمی باشد. 


شما همچنین میتوانید از خدمات نگارش CV آمارد ترجمه با کمک مترجمین خبره و زبده در این زمینه بهره ببرید و امور مربوط به پذیرش خود را در زمینه های نگارش  SOPو CV و یا نگارش Cover Letter به ما بسپارید.



 ثبت سفارش CV و رزومه آنلاین


يا

ثبت سفارش CV و رزومه از طریق تلگرام



 

Link: https://amardtarjome.com/news/صفر-تا-صد-نگارش-سی-وی-(CV)2.html

دیدگاه کاربران

رضا قدیری :

بسیار حرفه ای و عالی

محمد فروتن :

بسيار مفيد و عالي بود ممنونم

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* آمارد ترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد.