نحوه تشخیص ISI بودن مقاله یا ژورنال - مرکز ترجمه تخصصی آمارد
چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳
new translation order

amrdtarjome telegram channel

amrdtarjome telegram support
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:

نحوه تشخیص ISI بودن مقاله یا ژورنال

 اگر شما دانشجوی کارشناسی ارشد و یا دکتری باشد ممکن است با تبلیغات موسسات مختلف مبنی بر چاپ مقاله شما در مجلات ISI مواجه شده باشید و چه بسا بسیاری موسسات جعلی و سود جو ادعاهای نامعتبر میکنند و شما را به انگیزه چاپ مقاله تان در ژورنال های معتبر با ایمپکت فاکتور بالا فریب میدهند. علاوه بر این ممکن است ژورنالی در یک بازه زمانی ISI باشد ولی در گذر زمان بعلت کاهش بار علمی از این لیست خارج شود. بهمین علت لازم دیدیم به شما عزیران نحوه تشخیص ISI بودن مقاله یا ژورنال را آموزش دهیم.

  

همانطور که میدانید موسسه ISI که پایگاه اطلاعات علمی میباشد توسط در سال 1992 توسط تامسون رویترز خریداری شده و بنام Thomson Scientific شناخته میشود.


روش اول:  مراجعه به سایت تامسون رویترز و جست و جوی عنوان کامل مقاله یا کلمه ای از عنوان یا  ISSN(شماره سریال استاندارد بین المللی مجله) مجله میباشد.که با این جست و جو  ISIبودن مجله احراز میشود و در صورت عدم آن با پیغام


"No matches found for the query"

مواجه میشوید.



روش دوم: مبنای این روش استفاده از موتور جست و جوی گوگل میباشد. برای این منظور کافی است عنوان مجله را به روش زیر در گوگل سرچ کنید:


 “Journal name” site: thomsonreuters.com


در داخل کاما هم میتوانید نام مجله و یا ISSN آن را تایپ کنید بدین ترتیب بطور مستقیم به سایت تامسون رویترز جهت دهی میشود که باورود به اولین صفحه ای که در نتایج گوگل ظاهر میشود نام مجله و مشخصات آن در صورت آی اس آی بودن قابل رویت است.



"مسلم است روشی هایی قابل اطمینان هستند که مستقیما به سایت تامسون رویترز ختم شوند. بعد از تایید قرار گرفتن مجله در لیست آی اس آی معیار های دیگری نیز برای  ارزیابی شاخص های علمی مقالات نظیر ایمپکت فاکتور و اچ ایندکس وجود دارد که پیشتر به آن پرداختیم."


از آنجای که معیار تولید علم در کشور مقالات چاپی شما در ژورنالهای معتبر میباشد ترجمه تخصصی  فارسی به انگلیسی در سطح ISI و یا ویرایش و نگارش مقالات
ISI کمک شایانی در جهت چاپ مقاله شما خواهد کرد. سایت تخصصی ترجمه آمارد ترجمه با بهره گیری از بهترین مترجمین شما را در جهت ترجمه مقاله مورد نظرتان یاری میرساند.


کپی رایت: مطلب فوق توسط مرکز ترجمه تخصصی آمارد جمع آوری، ترجمه و تدوین شده است. استفاده از آن بدون ذکر منبع "مرکز ترجمه تخصصی آمارد" مجاز نمی باشد.




"هم اکنون ثبت نام کنید و سفارش ترجمه خود را آنلاین ثبت کنید"

یا 

"سفارش ترجمه خود را از طریق تلگرام ثبت کنید"

Link: https://amardtarjome.com/news/نحوه-تشخیص-ISI-بودن-مقاله-یا-ژورنال8.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* آمارد ترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد.