چرا سفارش ترجمه در سایت ترجمه؟؟؟؟ - مرکز ترجمه تخصصی آمارد
جمعه ۱۰ فروردین ۰۳
new translation order

amrdtarjome telegram channel

amrdtarjome telegram support
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:

چرا سفارش ترجمه در سایت ترجمه؟؟؟؟

 با سلام 


با نزدیک شدن به ایام شلوغ ترجمه، بازار ترجمه در عین شلوغی بسیار ملتهب و تا حدودی غیر قابل کنترل شده است. قبلا در یک مقاله با عنوان "چرا از خدمات ترجمه تخصصی آنلاین و سایت ترجمه استفاده نماییم؟" به معرفی مزایای سفارش ترجمه در سایت ترجمه به صورت آنلاین و برخی از معایب سفارش ترجمه به کافی نتها و اشخاص پرداختیم. اما با توجه به دیدن مشکلات برخی از کاربران در سپردن ترجمه های خود به صورت مجدد به سایت ترجمه آمارد ترجمه و در واقع هدر رفتن زمان و انرژی و همچنین هزینه کردن مجدد آنها بر آن شدیم تا به بیان مجدد معایب سفارش ترجمه تخصصی به کافی نتها و مزایای سفارش ترجمه تخصصی آنلاین در سایت ترجمه به صورت آنلاین بپردازیم

1- شعار ترجمه دانشجویی با قیمت فوق العاده ارزان

ترجمه صفحه ای 2000 تومان؟؟؟؟ با تایپ؟؟؟؟ یقینا مشخص است که با توجه به این که مهمترین فاکتور برای یک دانشجو، خرج کردن کمتر می باشد، شعارهای قیمت ترجمه خیلی ارزان می تواند اغوا کننده باشد. جالب است که برخی ممکن است با این قیمت بخواهند بر فرض مثال روزی تا 6000 کلمه برای شما ترجمه کنند. یقین داشته باشید که شعار ترجمه دانشجویی ارزان به این صورت و با این قیمتها فقط به ترجمه ای گاهی بدتر از مترجم های رایگان آنلاین مانند گوگل منجر خواهد شد. در واقع به شخصه مشاهده کردم که هر فردی به کافی نت مراجعه کند و بگوید مترجم است کافی نت کار ترجمه را به او می سپارد. چرا که اکثر آنها دارای دانش کافی در زمینه ترجمه متون تخصصی نمی باشند. فقط می خواهند مبلغی از شما دریافت کنند و با هر کیفیتی کار را به شما تحویل دهند. دانشجویان محترم نیز اغلب تسلط کافی در زمینه مد نظر ندارند. بنابراین وقتی متوجه کیفیت متن می شوند که استاد به دلیل کیفیت پایین ترجمه، هیچ امتیاز مثبتی برای آنها در نظر نگرفت. حتما مقاله مدیریت سایت آمارد ترجمه را در ارتباط با "معیارهای اساتید دانشگاه برای ارزیابی پروژه های دانشجویی ترجمه مقاله" مطالعه کنید

پس " سفارش ترجمه خود را به کافی نتها نسپارید"

2- وبلاگهای متفرقه ترجمه و به ظاهر سایتهای ترجمه 

وقتی صحبت از یک سایت ترجمه می شود، منظور یک مجموعه سازمان یافته به صورت آنلاین متشکل از صدها مترجم و کارمند به صورت آنلاین می باشد که با تکیه بر مزایای دورکاری و کار آنلاین، مترجمین و ویراستارهای برتر کشور را به صورت سازمان یافته گرد هم آورده است. بسیاری از مترجمین با تصور بر این که با افتتاح یک سایت یا تبلیغ کار خود در یک وبلاگ می توانند مشتری جذب کنند و خودشان ترجمه تمام متون در زمینه ها را انجام دهند. اقدام به تبلیغ کار خود در اینترنت به صورت وبلاگهای متفرقه، سایتهای تبلیغاتی یا حتی سایتهای ترجمه متفرقه که به هیچ عنوان سازمان یافته نمی باشند، می نمایند. یقینا به ترجمه ای تخصصی گفته می شود که هر مترجم در رشته تخصصی خود اقدام به ترجمه متون نماید. به عنوان مثال سایت ترجمه آمارد ترجمه در هر یک از زمینه های تخصصی حداقل 10 مترجم فعال دارد. بنابراین چون مترجمین سازمان سافته به صورت تخصصی می باشند، کلیه سفارشات ترجمه به صورت تخصصی صورت می پذیرد. همچنین ساختار سازمان یافته مترجمین و نظارت ویراستاران و مدیران دپارتمانهای مختلف بر کار ترجمه مترجمین باعث افزایش حداکثری کیفیت خدمات ترجمه می شود.

پس سفارش ترجمه خود را به وبلاگها و سایتهای متفرقه نسپارید

3- سایت ترجمه آمارد ترجمه چه خدماتی به شما ارائه می نماید؟

مفتخریم با بهره گیری از دانش بیش از 1000 مترجم متخصص در تمامی رشته ها و گرایشها، کلیه خدمات ترجمه دانشجویی، ترجمه متون تخصصی، ترجمه مقاله و متون مختلف اعم از ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی و ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی متون و مقالات مختلف را به صورت کاملا تخصصی به همراه گارانتی خدمات ترجمه به دانشجویان، محققین و شرکتها و نهادهای مختلف ارائه دهیم.

عجله دارید و می خواهید ترجمه متن خود را به صورت فوری انجام دهید میتوانیم تا 20000 کلمه در روز را به صورت کاملا تخصصی به صورت ترجمه فوری با در نظر گرفتن استراتژیهای ویژه برای شما انجام دهیم.

دانشجوی تحصیلی تکمیلی هستید و نیاز دارید ترجمه مقاله خود را از فارسی به انگلیسی جهت چاپ در مقالات ISI انجام دهید؟ لطفا درباره خدمات ترجمه تخصصی مقالات ISI و ویرایش تخصص مقالات ISI ما بیشتر بدانید.

هزینه ترجمه برای شما مهم است و نیاز به ترجمه دانشجویی و ترجمه ارزان در عین حفظ کیفیت ترجمه دارید. لیست قیمت ترجمه تخصصی سایت آمارد ترجمه را مطالعه نمایید

کپی رایت: مطلب فوق توسط مرکز ترجمه تخصصی آمارد تدوین شده است. استفاده از آن بدون ذکر منبع "مرکز ترجمه تخصصی آمارد" مجاز نمی باشد.


هزینه خدمات ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی

هزینه خدمات ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی


هم اکنون ثبت نام کنید و سفارش ترجمه خود را آنلاین ثبت کنید

یا 

سفارش ترجمه خود را از طریق تلگرام ثبت کنید

Link: https://amardtarjome.com/news/چرا-سفارش-ترجمه-در-سایت-ترجمه؟؟؟؟5.html

دیدگاه کاربران

ali shoghi :

واقعا بهترین سایت ترجمه هستید. مرسی آمارد ترجمه

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* آمارد ترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد.