کتاب مدیریت پروژه خلاق، ترجمه و تدوین شد - مرکز ترجمه تخصصی آمارد
جمعه ۱۰ فروردین ۰۳
new translation order

amrdtarjome telegram channel

amrdtarjome telegram support
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:

کتاب مدیریت پروژه خلاق، ترجمه و تدوین شد


  • کتاب «مدیریت پروژه خلاق» بوسیله یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعت نفت، عضوی از هیئت علمی پژوهشگاه صنعت نفت و یکی از کارشناسان ارشد مهندسی سیستمهای پژوهشگاه، ترجمه و تدوین شد.

  • دانشکده نفت تهران از ترجمه و تدوین کتاب «مدیریت پروژه خلاق» به همت محمدمهدی وهابی، عضو هیئت علمی پژوهشگاه صنعت نفت، محمدعلی هاتفی، عضو هیئت علمی دانشگاه صنعت نفت و انوشه قناد، کارشناس‌ارشد مهندسی سیستمها در پژوهشگاه صنعت نفت خبر داد.در پایه این گزارش، کتاب «مدیریت پروژه خلاق»  تحت حمایت مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران و از سوی انتشارات دانشگاه صنعتی امیرکبیر به چاپ رسیده است.
  • این کتاب به قلم میکائیل اس‌دابسون و تد لیمن از صاحب‌نظران حوزه مدیریت پروژه تالیف شده است و بویژه بر حوزه مهارتهای مدیریتی در پروژه متمرکز است.
  • بر اساس اعلام دانشکده نفت تهران، این کتاب منبع مناسبی برای مطالعه علمی دانشجویان رشته مدیریت پروژه است؛ به علاوه، مطالعه این اثر به همه اقشار مدیران، مدیران پروژه‌ها و طرحها، اعضای تیمهای پروژه، و محققان حوزه مدیریت پروژه توصیه می‌شود.

  • ترجمه-تخصصی-کتاب



Link: https://amardtarjome.com/news/کتاب-مدیریت-پروژه-خلاق،-ترجمه-و-تدوین-شد5.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* آمارد ترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد.