درباره آمارد ترجمه - مرکز ترجمه تخصصی آمارد
سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲
new translation order

amrdtarjome telegram channel

amrdtarjome telegram support
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:

درباره آمارد ترجمه


تا قبل از گسترش خدمات آنلاین در کشور، دانشجویان و متخصصینی که نیاز به خدمات ترجمه تخصصی و خدمات دانشجویی داشتند، به کافی نتها و مراکز خدمات دانشجویی و در برخی از موارد دارالترجمه های رسمی  مراجعه  می کردند و همچنان هم این مراکز ارائه دهنده خدمات ترجمه به دانشجویان می باشند. امروزه، یقینا تجارت الکترونیک جایگاه ویژه ای در میان فرهنگ تجارت در دنیا دارد و این جایگاه در کشور عزیزمان هم در حال توسعه می باشد. در جامعه امروز کشور ما به علت مزایای بی شمار خدمات آنلاین، اعتماد مردم به ارائه دهندگان خدمات و کالاهای اینترنتی نیز افزایش یافت. در این بین سایتهای ارائه دهنده خدمات دانشجویی و ترجمه تخصصی آنلاین نیز جایگاه ویژه ای پیدا کرد.


مرکز ترجمه تخصصی  آمارد، دارای پروانه فعالیت اتحادیه صنف کسب و کارهای مجازی و با کسب مجوزهای لازم از مرکز توسعه تجات الکترونیک،  پس از  چهار سال فعالیت مستمر در زمینه خدمات ترجمه و ویرایش متون تخصصی و نگارش مقالات، با استفاده گروهی از برترین مترجمین و پژوهشگران برتر کشور در تمامی رشته ها و زمینه ها،  نیاز شما پژوهشگران و علم جویان به ترجمه متون تخصصی مختلف  و دستیابی به دانش روز دنیا را پاسخ خواهد داد. کلیه خدمات تخصصی ترجمه اعم از ترجمه تخصصی مقاله و ترجمه متون تخصصی و ویرایش مقاله و متن و خدمات تحقیق و پژوهش در زمینه های مختلف در این سایت ترجمه با  هزینه منحصر به فرد،  با بهترین کیفیت و دقت و در سطوح مختلف کیفی و پلنهای مختلف زمانی شامل ترجمه عادی، نیمه فوری و ترجمه فوری با توجه به نیاز کاربر ارائه می شود.


برخی از مزایای سفارش از طریق دارالترجمه آنلاین آمارد ترجمه:

۱-     تخصصی بودن ترجمه


با توجه به ماهیت آنلاین خدمات ترجمه در مرکز آمارد ترجمه، امکان ارائه خدمات ترجمه تخصصی، توسط مترجمین متخصص از سراسر کشور وجود دارد. بنابراین امکان ارائه خدمات ترجمه به معنای واقعی تخصصی وجود دارد.


۲-   کیفیت خدمات ترجمه تخصصی


سایت ترجمه تخصصی آمارد ترجمه، کاملا متمرکز به ارائه خدمات ترجمه می باشند و در موسسات برتر ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی آنلاین، کنترل کیفیت دائمی بر کار مترجمین وجود دارد، چرا که به علت رقابت بالا در بین این سایتها، موفقیت تنها در گرو ارائه کیفیت مناسب می باشد.


۳- گارانتی خدمات ترجمه تخصصی


در وبسایت آمارد ترجمه، گارانتی در سطح تخصصی تا ۷۲ ساعت و ترجمه در سطح تخصصی ویژه به مدت زمان نامحدود و تا دو مرتبه شامل گارانتی ویرایش و نگارش رایگان می باشد. بنابراین کاربران با خیال آسوده نسبت به کیفیت سفارشات خود می توانند سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایند.


۴-  سهولت ثبت سفارش ترجمه


از مزایای اصلی این مرکز ارائه  خدمات آنلاین ترجمه ، سهولت در ثبت، پرداخت و دریافت سفارشات ترجمه می باشد. شما می توانید در خانه به آسانی سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید، پیگیری نمایید و دریافت نمایید.


۵-      استاندارد بودن قیمت خدمات ترجمه تخصصی


با توجه به این که بعد از ثبت سفارش آنلاین ترجمه،  پس از ثبت سفارش، پیش فاکتور مطابق خواست مشتری و بعد از شمارش دقیق کلمات صادر می شود، لذا مشتری می تواند در پیش فاکتور صادر شده که مطابق استانداردهای معتبری می باشد، از کیفیت های مختلف و پلنهای زمانی مختلف (ترجمه فوری، نیمه فوری و عادی) انتخاب نماید.


۶-      تایپ رایگان سفارشات ترجمه


تایپ رایگان سفارشات ترجمه تخصصی، جزئی از خدمات ارائه شده توسط سایت ترجمه تخصصی آمارد ترجمه می باشد که در حقیقت کلیه سفارشات ترجمه به صورت تایپ شده به شما تحویل داده خواهد شد.



 خدمات تخصصی قابل ارائه در  دارالترجمه آنلاین  آمارد ترجمه 

سایت تخصصی ترجمه آمارد ترجمه  خدمات ترجمه دانشجویی،ترجمه متون تخصصی، ترجمه مقاله و متون مختلف اعم از ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی و ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی متون و مقالات مختلف را به صورت کاملا تخصصی به همراه گارانتی خدمات ترجمه به دانشجویان، محققین و شرکتها و  نهادهای مختلف ارائه می نماید

عجله دارید و می خواهید ترجمه متن خود را به صورت فوری انجام دهید میتوانیم تا 20000 کلمه در روز را به صورت کاملا تخصصی به صورت ترجمه فوری با در نظر گرفتن استراتژیهای ویژه برای شما انجام دهیم.

دانشجوی تحصیلی تکمیلی هستید و نیاز دارید ترجمه مقاله خود را از فارسی به انگلیسی جهت چاپ در مقالات ISI انجام دهید؟ لطفا درباره خدمات ترجمه تخصصی مقالات ISI و ویرایش تخصص مقالات ISI ما بیشتر بدانید.

هزینه ترجمه برای شما مهم است و نیاز به ترجمه دانشجویی و ترجمه ارزان در عین حفظ کیفیت ترجمه دارید. لیست قیمت  ترجمه تخصصی سایت آمارد ترجمه را مطالعه نمایید









Link: https://amardtarjome.com/page/درباره-آمارد-ترجمه-50.html

ارتباط با ما سریع

نام و نام خانوادگی *
پست الکترونیکی *
متن پیغام *
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید