نگارش CV و رزومه - مرکز ترجمه تخصصی آمارد
سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲
new translation order

amrdtarjome telegram channel

amrdtarjome telegram support
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:

نگارش CV و رزومه


سایت تخصصی ترجمه آمارد ترجمه با بهره گیری از مترجمین و محققین زبده علاوه بر ارائه خدمات ترجمه تخصصی، افتخار دارد که خدمات ویژه ترجمه و نگارش SOP و CV را برای دانشجویان و کارجویان عزیزی که قصد ادامه تحصیل و پذیرش تحصیلی و کار در خارج از کشور و یا شرکتهای بین المللی را دارند ارائه می نماید


 CV چیست و چه تفاوتی با رزومه دارد؟


در واقعو V ، حرف اول یک کلمه انگلیسی هستند . C اولین حرف کلمه Curriculum هست و V هم ، اولین حرف کلمه Vitae  هستشدر واقع کلمه Curriculum   ، به معنی ، برنامه اموزشی و تحصیلی ، یا برای معنی ، خوبتر ، یعنی برنامه ها و یا سوابق اموزشی و تحصیلی و تحقیقاتی که داشتید و کلمه Vitae  به معنی سوابق کاری ، یا به عبارتی همان رزومه.


توصيه مي شود مطالب ذيل را مطالعه بفرماييد



بيشتر بدانيد: رزومه چيست؟ 


بيشتر بدانيد: تفاوت بين رزومه و CV چيست؟



مهمترین تفاوت رزومه و CV در طول (تعداد صفحات) محتوا و هدف آنهاست. رزومه خلاصه ای ۱-۲ صفحه ای از تحصیلات، تجربیات، و مهارتهای شماست. هدف از نوشتن رزومه تهیه متن کوتاهی است که معمولا خواننده آن ۱-۲ دقیقه زمان صرف خواندن آن می کند. بنابراین رزومه باید دقیقا مواردی را شامل شود که مرتبط با زمینه درخواست شما و حاوی اطلاعات مربوط به آن باشد.


CV  معمولا ۲ تا چند صفحه را شامل می شود که در آن اطلاعات با جزییات بیشتری بیان شده اند. CV می تواند تمام زمینه های کاری و تحقیقی شما (اعم از زمینه مورد درخواست شما و تمام زمینه های دیگری که دقیقا با زمینه درخواست شما یکسان نیست) را در بر گیرد.

بيشتر بدانيد: صفر تا صد نگارش CV 



مفتخریم خدمات نگارش و ویرایش CV و رزومه را برای شما با بهره گیری از متخصصین این امر انجام دهیم


بيشتر بدانيد: پنج اصل اساسي و مهم كه قبل از نوشتن CV مي بايست بدانيد

 


راهنمای ثبت سفارش  CV و رزومه



برای ثبت سفارش هم می توانید به صورت آنلاین از سایت ثبت سفارش نمایید هم از طریق واتساپ و تلگرام جهت ثبت سفارش اقدام نمایید.


در قسمت ذیل هزینه نگارش سی وی و رزومه را میتوانید مشاهده نمایید.


نگارش تخصصی  CV و رزومه با ویرایش نیتیو و گارانتی تضمین کیفیت 1 ماهه برای ویرایش

 

زمان تحویل عادی: 7 روز هزینه یک میلیون و سیصد هزار تومان 


زمان تحویل نیمه فوری: ۵ روز - هزینه یک میلیون و پانصد هزار تومان -


زمان تحویل فوری: ۳ روز  هزینه یک میلیون و هفتصد هزار تومان 


راهنمای ثبت سفارش آنلاین


ابتدا باید در وبسایت خدمات آنلاین ترجمه آمارد ترجمه ثبت نام کنید . سپس از پنل کاربری خود که در سمت راست صفحه وجود دارد، ثبت سفارش ترجمه را انتخاب نمایید. در فرم ثبت سفارش زمینه را SOP و CV انتخاب نمایید و در موضوع نگارش CV ( رزومه) را ذکر نمایید. در قسمت توضیحات هر گونه نکته و یا توضیح اضافی راجع به نگارش و یا ویرایش CV دارید ذکر نمایید. سپس در قسمت فایل سفارش، لطفا فرم خام سی وی و رزومه مرکز را از این لینک دانلود نمایید و پس از تکمیل اطلاعات فایل تکمیل شده را (در قالب یک فایل ورد یا پی دی اف) بارگذاری نمایید (دقت نمایید که تنها یک فایل می توانید بارگذاری کنید و اگر فایل را به صورت چند عکس اسکن شده میخواهید بارگذاری نمایید لطفا همه آنها را در قالب یک فایل زیپ تبدیل کرده و سپس بارگذاری نمایید) بارگذاری نمایید. لازم به ذکر است بعد از ثبت سفارش شما با توجه به نوع CV و تعداد صفحات مورد نیاز شما قیمت گذاری انجام خواهد شد. پس از قیمت گذاری از طریق ایمیل و پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد و شما می توانید با مراجعه به پنل کاربری خود از قسمت پیگیری سفارشات، وارد سفارش مورد نظر شده و پیش فاکتور را ملاحظه نموده و در صورت تمایل پس از پیش پرداخت سفارش شما آغاز شده و در موعد مقرر به شما تحویل داده می شود.


 ثبت سفارش CV و Resume آنلاین


راهنمای ثبت سفارش از طریق واتساپ و تلگرام


 در صورت تمایل میتوانید از طریق  واتساپ و تلگرام با پشتیبانی در تماس باشید تا فرمها و موارد مورد نیاز و پیش فاکتور از طریق واتزاپ یا تلگرام برای شما ارسال گردد (شماره تماس پشتیبانی: 09900890032)

 

ثبت سفارش سي وي و رزومه از طریق تلگرام

 ثبت سفارش CV و Resume از طریق واتساپ

Link: https://amardtarjome.com/page/نگارش-CV-و-رزومه-88.html

ارتباط با ما سریع

نام و نام خانوادگی *
پست الکترونیکی *
متن پیغام *
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید