گارانتی خدمات ترجمه تخصصی - مرکز ترجمه تخصصی آمارد
سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲
new translation order

amrdtarjome telegram channel

amrdtarjome telegram support
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:

گارانتی خدمات ترجمه تخصصی


  سامانه تخصصی ترجمه آمارد ترجمه، به منظور اطمینان خاطر مشتریان و اطمینان خاطر از کیفیت کار ترجمه تخصصی متون و مقالات، در سطوح مختلف برای ترجمه تحویل داده شده به مشترین گارانتی خدمات ترجمه تخصصی را تعریف نموده است. گارانتی خدمات ترجمه تخصصی سامانه آمارد ترجمه در دو سطح گارانتی ترجمه تخصصی و گارانتی ترجمه تخصصی ویژه تعریف شده است:

گارانتی 72 ساعته در سطح ترجمه تخصصی
 

در سطح ترجمه تخصصی، کلیه ترجمه های انجام شده توسط مترجمین دارای 72 ساعت گارانتی پس از زمان تحویل مترجم می باشد. دقت نمایید که زمان گارانتی ترجمه تخصصی از زمان تحویل سفارش توسط مترجم محاسبه خواهد شد. با توجه به این که پس از تحویل فایل توسط مترجم و تایید توسط اپراتور، به مشتری از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی می شود، لذا مشتریان محترم به منظور اشتفاده از خدمات گارانتی ترجمه تخصصی بهتر است در بازه 72 ساعته نسبت به دریافت سفارش و بررسی آن اقدام نمایند. کاربران گرامی می توانند پس از بررسی متن ترجمه شده، در صورت مشاهده مشکلات عمده ویرایشی، نگارشی و کیفیت ترجمه درخواست خود را به پشتیبانی سامانه از طریق ارسال و مشخص نمودن موارد مشکل دار در متن به ایمیل موسسه ( تماس با ما) ارسال نمایند. گروه ویراستاری سامانه پس از بررسی دقیق موارد ذکر شده شما، در صورت نیاز خدمات ویرایش و اصلاح فایل ترجمه را انجام خواند داد و فایل ترجمه مجددا برای شما ارسال خواهد شد


لطفا دقت نمایید که گارانتی خدمات در سطح ترجمه تخصصی تنها 72 ساعت پس از تحویل سفارشات توسط مترجم می باشد و پس از آن هیچ گونه مسئولیتی در قبال سفارش بر عهده موسسه نخواهد بود.



گارانتی ویرایش بدون محدودیت زمانی (تا دو مرتبه) در سطح تخصصی ویژه


 

با توجه به این که در سطح تخصصی ویژه سفارش پس از تحویل توسط مترجم، سفارش توسط ویراستار ویرایش و بازخوانی می شود، سامانه تخصصی ترجمه آمارد ترجمه جهت اطمینان خاطر مشتریان گرامی، گارانتی در سطح تخصصی ویژه را تا دو مرتبه به صورت رایگان و بدون محدودیت زمانی انجام خواهد داد


مشابه گارانتی در سطح تخصصی، در صورت مشاهده هر گونه مشکل ساختاری در سطح تخصصی ویژه می بایست موارد را مشخص نموده و به همراه متن به ایمیل موسسه ارسال نمایید تا توسط ویراستاران بررسی و در صورت لزوم اصلاح گردند.


 

گارانتی ترجمه تخصصی و ترجمه تخصصی ویژه سامانه آمارد ترجمه نشان دهنده تعهد ما در تحویل سفارشات با حداکثر کیفیت ممکن به مشتریان گرامی و جلب رضایت کاربران گرامی از نظر کیفیت کارهای تحویل داده شده می باشد. 



   هم اکنون ثبت نام نمایید و سفارش ترجمه مقاله و متن تخصصی خود را ثبت نمایید




Link: https://amardtarjome.com/page/گارانتی-خدمات-ترجمه-تخصصی-48.html

ارتباط با ما سریع

نام و نام خانوادگی *
پست الکترونیکی *
متن پیغام *
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید