شرایط استخدام مترجم - مرکز ترجمه تخصصی آمارد
سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲
new translation order

amrdtarjome telegram channel

amrdtarjome telegram support
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:

شرایط استخدام مترجم



سایت ترجمه تخصصی آمارد ترجمه در نظر دارد از میان فارغ التحصیلان با حداقل مدرک کارشناسی و دانشجویان و فارغ التحصیلان محترم تحصیلات تکمیلی که تسلط کافی بر زبان انگلیسی دارند، جهت همکاری به صورت مترجم آنلاین و  ترجمه تخصصی متون انگلیسی به فارسی و  همچنین ترجمه فارسی به انگلیسی متون و مقالات دعوت به همکاری نماید. 


همچنین با توجه به گسترش خدمات ترجمه تخصصی در سایر زبانها در سایت ترجمه تخصصی  آمارد ترجمه  از  جمله  زبانهای  عربی، فرانسوی، آلمانی، ترکی استانبولی، کردی، روسی، ایتالیایی، اسپانیایی، چینی، ژاپنی، کره ای و سوئدی مترجمین محترمی که دارای مدرک مرتبط و سابقه ترجمه تخصصی مقاله و متون تخصصی در این زمینه می باشند، می توانند درخواست خود را در سایت ثبت نمایند.


 " فرم استخدام مترجم آنلاین در مرکز ترجمه تخصصی آمارد ترجمه"


  شرایط عمومی مترجمین جهت ثبت نام


1-     داشتن تخصص در ترجمه متون تخصصی حداقل در یکی از زمینه های تخصصی مورد اشاره سامانه

2-     دسترسی به اینترنت 

3-    تعهد و مسئولیت پذیری بالا

4-   داشتن توانایی تایپ و تسلط به نرم افزار Word


شرایط اختصاصی مترجمین جهت ثبت نام (داشتن حداقل یکی از شروط ذیل الزامی می باشد):

 

1- تسلط و داشتن حداقل سه سال سابقه ترجمه متون تخصصی انگلیسی به فارسی 

2- داشتن حداقل مدرک کارشناسی ارشد و سابقه ترجمه و وبرایش مقالات فارسی به انگلیسی

3- مترجمین سایر زبانها غیر از انگلیسی، تسلط و داشتن مدارک مرتبط در حداقل یکی از زبانهای  عربی، فرانسوی، آلمانی، ترکی استانبولی، کردی، روسی، ایتالیایی، اسپانیایی، چینی، ژاپنی، کره ای و سوئدی



در صورت داشتن شرایط ذکر شده، از طریق لینک ذیل اقدام به پر کردن فرم استخدام مترجم نمایید

 

"  فرم استخدام مترجم آنلاین در مرکز ترجمه تخصصی آمارد ترجمه"



پس از پر کردن "فرم ثبت نام مترجم آنلاین" باید آمادگی داشته باشد که در آزمون اولیه ای که توسط کارشناسان سامانه  (برای مترجمین متون انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی) برگزار خواهد شد و شامل ترجمه تخصصی متن انگلیسی کوتاه به فارسی و همچنین در صورت انتخاب ترجمه فارسی به انگلیسی، ترجمه متن کوتاه فارسی به انگلیسی می باشد، در مدت زمان تعیین شده شرکت نماید و ترجمه متون تخصصی اشاره شده را به ایمیل: amardtarjome@gmail.com ارسال نماید. پس از بررسی آزمون اولیه، موسسه دو مرتبه در سال اقدام به برگزاری آزمونهای تخصصی به صورت آنلاین و جامع و تخصصی برای مترجمین محترمی که آزمون مرحله اول آنها مورد تایید قرار گرفته است برگزار می نماید ( در حال حاضر شهریور ماه و اسفند ماه). لازم به ذکر است که اطلاع رسانی به مترجمین محترم که در مرحله اول قبول شدند برای شرکت در آزمون جامع استخدام مترجم صورت می پذیرد.  


تذکر مهم: اطلاع رسانی به قبول شدگان از طریق ایمیل و همچنین زمان برگزاری از طریق "کانال تلگرام آمارد ترجمه" صورت می پذیرد لطفا برای پرسش سوالات در رابطه با استخدام مترجمین، " از تماس تلفنی با شماره های پشتیبانی موسسه خودداری نمایید"  و تنها "درخواست خود را از طریق ارسال ایمیل مطرح نمایید"


" عضویت در کانال تلگرام آمارد ترجمه جهت آگاهی از آخرین اخبار موسسه"


 در صورت قبولی در آزمون مرکز شرایط برای همکاری با مترجمین عزیز خواهد داشت که به شرح ذیل می باشد.


نوع همکاری با مترجمین:


  در حال حاضر نوع همکاری به صورت دورکاری و آنلاین خواهد بود و حق الزحمه مترجمین مبلغی مشخص به ازای هر ترجمه (به صورت درصدی از هر ترجمه) خواهد بود. در حقیقت با توجه به سطح مترجمین عزیز و امتیازات کسب شده، به ازای هر سفارش ترجمه تخصصی درصدی از مبلغ کل سفارش ( معمولا بین 60 تا 70 درصد) به آنها تعلق می گیرد که در ابتدای سفارش و قبل از تایید توسط شما، مبلغی که به شما تعلق می گیرد، به اطلاع شما خواهد رسید. با توجه به زمینه های ثبت شده مترجمین، سفارشات ترجمه ثبت شده توسط مشتریان در پنل مترجمان مرتبط با آن زمینه قرار خواهد گرفت و از طریق ایمیل و پیامک به اطلاع مترجمین خواهد رسید. اولین مترجمی که سفارش ترجمه را قبول کند، ترجمه به نام او ثبت خواهد شد و از لیست سفارشات جدید کلیه مترجمان حذف می شود. بنابراین دسترسی به اینترنت و بررسی مداوم ایمیل و پنل کاربری سایت لازمه همکاری با سامانه آمارد ترجمه می باشد.

لازم به ذکر است در سامانه ترجمه تخصصی آمارد ترجمه کلیه مراحل ثبت سفارش ترجمه آنلاین، اخذ سفارش توسط مترجم و پرداخت حق الزحمه به صورت آنلاین و از طریق کنترل پنل مترجم و مشتری خواهد بود.



شرایط همکاری با مترجمین:


1)    پرداخت حقوق و دستمزد مترجمین به صورت بسیار منظم و با پرداخت دو مرتبه در ماه (15 و 30 هر ماه) صورت خواهد گرفت.

2)    با توجه به گارانتی 48 ساعته تمامی خدمات ترجمه، مترجمین نسبت به کیفیت ترجمه مسئول می باشند و در صورت نیاز متن باید از لحاظ نگارش و ویرایش مطابق نظر مشتری اصلاح گردد. 

3)    سیاست   مرکز پرداخت کارمزد حداکثری به مترجمین عزیز می باشد. لیکن برای حفظ کیفیت کار درصد پرداختها با توجه به امتیازات داخلی مترجمین می باشد. امتیازات مثبت برای ترجمه های باکیفیت و به موقع تعلق خواهد گرفت و بالعکس امتیازات منفی به ترجمه هایی با کیفیت پایین و همچنین به موقع تحویل ندادن ترجمه به مشتری تعلق می گیرد. لازم به ذکر است در صورت تکرار امتیازات منفی مترجم در سیستم به حالت تعلیق در خواهد آمد.

4)    به منظور تشویق مترجمان، چنانچه ترجمه را حداقل 24 ساعت زودتر از زمان مقرر تحویل دهند 10 درصد به کارمزد ترجمه آنها افزوده می شود.

5)    به ازای هر یک ساعت تاخیر 2 درصد از کارمزد ترجمه آنها کم خواهد شد. یعنی بعد از 24 ساعت 50 درصد از دستمزد آنها کم شده و بعد از 48 ساعت هیچ گونه پرداختی به آنها وجود نخواهد داشت.

6)  سفارشات تا زمانی که به صورت کامل تحویل نگردند، هیچ گونه پرداختی و دستمزدی برای آنها وجود نخواهد داشت.



داوطلبان محترم جهت تکمیل فرم استخدامی به لینک ذیل مراجعه بفرمایند.


 فرم استخدام مترجم آنلاین در مرکز ترجمه تخصصی آمارد ترجمه"

 

 

Link: https://amardtarjome.com/page/شرایط-استخدام-مترجم-51.html

ارتباط با ما سریع

نام و نام خانوادگی *
پست الکترونیکی *
متن پیغام *
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید