لینکدین، کلید پذیرش تحصیلی: چطور با یه پروفایل قوی، به راحتی برای دانشگاه‌ها اپلای کنیم؟ - مرکز ترجمه تخصصی آمارد
شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳
new translation order

amrdtarjome telegram channel

amrdtarjome telegram support
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:

لینکدین، کلید پذیرش تحصیلی: چطور با یه پروفایل قوی، به راحتی برای دانشگاه‌ها اپلای کنیم؟


شاید تا 8 سال قبل  به فکر این نبودیم که یه روزی یه پروفایل خوب در لینکدین می‌تونه کمک بزرگی بهمون بکنه برای اپلای تحصیلی. ولی حالا که دنیا دیجیتال شده، لینکدین یه وسیله‌ی پرقدرت برای نشون دادن توانمندی‌هامون به دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی شده.
  
ما تو این مطلب می‌خوایم بهتون نکات و راهبردهایی بدیم که چطور با یه پروفایل قوی در لینکدین، احتمال قبولی تون رو بیشتر کنید. پس همراه ما باشید!

شما ممکنه بپرسید که چرا واقعاً لینکدین برای اپلای تحصیلی اهمیت داره؟ خب، جوابش یه جورایی تو دوره دیجیتالی که الان توش زندگی می‌کنیم قابل پیش‌بینیه. دنیا کوچیک‌تر شده و امروزه اکثر دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی، قبل از اینکه تصمیم بگیرند یه دانشجو رو قبول کنن، به جستجو در اینترنت می‌پردازند تا بیشتر با فرد مورد نظر آشنا شوند. وقتی اون‌ها اسم شما رو سرچ می‌کنن، یکی از اولین نتایجی که می‌بینن، پروفایل لینکدینتونه. یعنی این صفحه می‌تونه نخستین تصویری باشه که از شما در ذهن مسئولین پذیرش دانشگاه شکل بگیره. حالا تصور کنید به جای یه پروفایل ناقص و خالی، یه پروفایل حرفه‌ای و پرباری داشته باشید که نشون‌دهنده تمام توانمندی‌ها، تحصیلات، تجربیات و پروژه‌های شما باشه! به نظرتون کدوم وضعیت به نفعتونه؟


عکس پروفایل: 
اولین چیزی که باید بهش توجه کنیم، عکس پروفایلمونه. باید یه عکس حرفه‌ای و واضح داشته باشیم. یعنی اگه تو عکس با لباس شنا و در حال سواری بر یه اسب تو ساحل هستی، حتما برای لینکدین مناسب نیست!

توضیحات پروفایل:
خب، بیا یه قضیه‌ای رو با هم درست کنیم. همه‌مون تجربه‌های خوبی داریم، ولی توی لینکدین فقط باید اینا رو زیر نور قرار ندیم. باید با یه جورایی این تجربه‌ها رو نقل و قول کنیم که نشون بده چطور بهمون کمک کرده تو مسیرمون جلو بریم. مثلاً، فرض کن یه پروژه تحقیقاتی تو دانشگاه انجام دادی. حالا به جای اینکه فقط بیای و بنویسی "تو یه پروژه کار کردم"، بگو "تو این پروژه با یادگیری روش‌های جدید، چطوری مهارت تحلیل‌گریم رو ارتقا دادم و با دوستام چطوری همکاری کردم و چه چیزهای جدیدی یاد گرفتم". اینجوری کسی که پروفایلتو می‌بینه، فقط با خوندن تجربه‌هات خسته نمی‌شه، بلکه متوجه می‌شه که واقعاً تو چه توانمندی‌هایی داری و چطور به خودت افزودی.


توصیه‌نامه‌ها:
این قسمت یکی از قسمت‌های مهم لینکدینه. اگه شخصی که در حوزه تحصیلی شما کار می‌کنه، براتون توصیه‌نامه بنویسه، این می‌تونه برای دانشگاه خیلی جذاب باشه. پس سعی کنید از اساتید یا همکارانی که باهاتون در یک پروژه کار کرده‌اند، توصیه‌نامه بگیرید.

 
شرکت در گروه‌ها:
تو لینکدین خیلی از گروه‌های تخصصی وجود داره. وقتی شما عضو این گروه‌ها می‌شید و فعالیت می‌کنید، نشون‌دهنده علاقه و تعهد شما به حوزه تحصیلیتونه.

نوشته‌ها و مقالات:
 نوشته‌ها و مقالاتی که تو لینکدین منتشر می‌کنی. یه جورایی، اینا یه نمونه از فکر و نظراتت به دنیا نشون می‌ده. مگه نه؟ حالا فرض کن هر هفته یا حتی هر ماه یه نوشته یا مقاله‌ای منتشر می‌کنی در موضوعات مختلف. این باعث می‌شه که افراد بفهمند تو واقعاً تو اون حوزه فعال و به‌روزی و نه فقط یه نام و یه عکس نیستی!

همچنین، مقالات و نوشته‌هات یه فرصت عالیه تا به دیگران نشون بدی چقدر در موضوعاتی که دنبال می‌کنی مسلطی. مثلاً اگر می‌خوای در یک دانشگاه خاص برای تحصیلات تکمیلی پذیرفته شی، چرا که نه یه مقاله در مورد یه موضوع مرتبط با رشته‌ت اونجا بنویسی؟ این کار می‌تونه نشون‌دهنده علاقه و توانمندی‌ت باشه و حتی می‌تونه چشم مسئولین پذیرش رو به خودت جلب کنه..


لینک به پروژه‌ها:
اگه پروژه‌هایی انجام دادید، حتما لینک‌های اونها رو در پروفایل لینکدین‌تون قرار بدید. این یه فرصت عالیه تا نشون بدید چقدر در حوزه تحصیلیتون فعال بودید.

در نهایت، باید بگم که لینکدین فقط یک ابزاره، ولی چطوری از این ابزار استفاده می‌کنید، کلید موفقیت شما در قبولی تحصیلیه. پس وقت بذارید، پروفایلتون رو قوی کنید و با استفاده از نکاتی که گفتیم، احتمال قبولی‌تون رو بیشتر کنید. 


امیدوارم با این مطلب، شما هم بتونید پروفایل قوی‌تری در لینکدین بسازید و موفقیت‌های بیشتری در اپلای تحصیلی کسب کنید. اگه سوالی داشتید، حتما بپرسید، ما همیشه اینجاییم تا کمک کنیم!


اگه میخواین یک پروفایل حرفه ای لینکدین داشته باشید، توصیه می شه در ابتدا، آموزش مرحله به مرحله ساخت و بهینه سازی پروفایل لینکدین (  قسمت اول، قسمت دوم و قسمت سوم و قسمت چهارم ) منتشر شده در سایت رو مطالعه بفرمایید که در هفت گام مختلف به بیان نحوه تکمیل حرفه ای پروفایل لینکدین با ذکر جزئیات  در سال ۲۰۲۱ اشاره کردیم.

راهنمای ثبت سفارش  ساخت (بهینه سازی پروفایل لینکدین)


برای ثبت سفارش هم می تونید به صورت آنلاین از سایت ثبت سفارش نمایید هم از طریق واتساپ و تلگرام جهت ثبت سفارش اقدام نمایید.


در قسمت ذیل هزینه ساخت (بهینه سازی پروفایل لینکدین)  را میتوانید مشاهده نمایید.


زمان تحویل عادی: ۱۲ روز هزینه ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان 

زمان تحویل نیمه فوری: ۸ روز - هزینه ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان 


زمان تحویل فوری: ۵ روز  هزینه ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان 


راهنمای ثبت سفارش از طریق واتساپ و تلگرام


 در صورت تمایل میتوانید از طریق  واتساپ و تلگرام با پشتیبانی در تماس باشید تا فرمها و موارد مورد نیاز و پیش فاکتور از طریق واتزاپ یا تلگرام برای شما ارسال گردد (شماره تماس پشتیبانی: ۰۹۹۰۰۸۹۰۰۳۲)

 

ثبت سفارش  از طریق تلگرام

 ثبت سفارش  از طریق واتساپ



Link: https://amardtarjome.com/news/لینکدین،-کلید-پذیرش-تحصیلی:-چطور-با-یه-پروفایل-قوی،-به-راحتی-برای-دانشگاه‌ها-اپلای-کنیم؟6.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* آمارد ترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد.