استخدام مترجم تخصصی در رشته مهندسی معدن - مرکز ترجمه تخصصی آمارد
سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲
new translation order

amrdtarjome telegram channel

amrdtarjome telegram support
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:

استخدام مترجم تخصصی در رشته مهندسی معدن

سامانه تخصصی آمارد ترجمه ترجمه در نظر دارد از میان فارغ التحصیلان با حداقل مدرک کارشناسی و دانشجویان و فارغ التحصیلان محترم تحصیلات تکمیلی که تسلط کافی بر زبان انگلیسی دارند، جهت ترجمه تخصصی متون انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی در زمینه رشته مهندسی معدن دعوت به همکاری نماید. 


شرایط مترجمین جهت ثبت نام: 

1)    داشتن تسلط به زبان انگلیسی 

2)    داشتن تخصص در ترجمه متون حداقل در یکی از زمینه های تخصصی مورد اشاره سامانه

3)    دسترسی به اینترنت 

4)    تعهد و مسئولیت پذیری بالا 

 

پس از پر کردن فرم ثبت نام مترجم باید آمادگی داشته باشد که در آزمونی که توسط کارشناسان سامانه برگزار خواهد شد شرکت نماید که توسط ارسال بخش هایی از متون تخصصی به ایمیل متقاضی صورت می پذیرد و متقاضی می بایست در مدت زمان تعیین شده که در ایمیل مشخص گردیده است، ترجمه متن را به ایمیل: info@amardtarjome.com ارسال نماید.


پس از بررسی کیفیت ترجمه توسط متخصصین مرکز، پاسخ توسط ایمیل و پیامک به اطلاع شما خواهد رسید. در صورت قبولی در آزمون مرکز شرایط برای همکاری با مترجمین عزیز خواهد داشت که به شرح ذیل می باشد.

 

شرایط همکاری با مترجمین:

1)    پرداخت حقوق و دستمزد مترجمین به صورت بسیار منظم و با پرداخت دو مرتبه در ماه (15 و 30 هر ماه) صورت خواهد گرفت.

2)    با توجه به گارانتی 48 ساعته تمامی خدمات ترجمه، مترجمین نسبت به کیفیت ترجمه مسئول می باشند و در صورت نیاز متن باید از لحاظ نگارش و ویرایش مطابق نظر مشتری اصلاح گردد. 

3)    سیاست مرکز پرداخت کارمزد حداکثری به مترجمین عزیز می باشد. لیکن برای حفظ کیفیت کار درصد پرداختها با توجه به امتیازات داخلی مترجمین می باشد. امتیازات مثبت برای ترجمه های باکیفیت و به موقع تعلق خواهد گرفت و بالعکس امتیازات منفی به ترجمه هایی با کیفیت پایین و همچنین به موقع تحویل ندادن ترجمه به مشتری تعلق می گیرد. لازم به ذکر است در صورت تکرار امتیازات منفی مترجم در سیستم به حالت تعلیق در خواهد آمد.

4)    به منظور تشویق مترجمان، چنانچه ترجمه را 24 ساعت زودتر از زمان مقرر تحویل دهند 8 درصد و چنانچه 12 ساعت زودتر تحویل دهند، 4 درصد به کارمزد ترجمه آنها افزوده می شود.

5)    به ازای هر یک ساعت تاخیر 2 درصد از کارمزد آنها کم خواهد شد. یعنی بعد از 24 ساعت 50 درصد از دستمزد آنها کم شده و بعد از 48 ساعت هیچ گونه پرداختی به آنها وجود نخواهد داشت.

6)    سفارشات تا زمانی که به صورت کامل تحویل نگردند، هیچ گونه پرداختی و دستمزدی برای آنها وجود نخواهد داشت.



داوطلبان محترم جهت تکمیل فرم استخدامی به آدرس    amardtarjome.com/translator_job  مراجعه بفرمایند.


Link: https://amardtarjome.com/news/استخدام-مترجم-تخصصی-در-رشته-مهندسی-معدن2.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* آمارد ترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد.