آموزش صفر تا صد شروع کار حرفه ای با لینکدین (آپدیت ۲۰۲۱) قسمت چهارم تنظیمات و نکات تکمیلی - مرکز ترجمه تخصصی آمارد
سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲
new translation order

amrdtarjome telegram channel

amrdtarjome telegram support
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:

آموزش صفر تا صد شروع کار حرفه ای با لینکدین (آپدیت ۲۰۲۱) - قسمت چهارم - تنظیمات و نکات تکمیلی


پیش از این در قسمت اول، قسمت دوم و قسمت سوم در هفت گام مختلف به بیان نحوه تکمیل حرفه ای پروفایل لینکدین با ذکر جزئیات در سال 2021 اشاره کردیم. در قسمت چهارم، برخی از تنظیمات و نکات تکمیلی در ارتباط با لینکدین رو میخوایم ذکر کنیم. 

1- تنظیمات پروفایل

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن edit-public-profile-and-url-1-1024x473.jpg است

وقتی در منوی بالای لینکدین بر روی Me و سپس View Profile کلیک میکنیم در قسمت بالا سمت راست دو گزینه وجود داره گزینه اول Edit public profile & URL هست. وقتی بر روی اون کلیک کنیم صفحه public profile setting ظاهر میشه. از قسمت Edit your custom url به راحتی میتونید لینک پروفایل دلخواهتون رو بسازید. معمولا ترکیبی از نام و نام خانوادگی با یک - یا نشانه ساده بهترین آدرس پروفایل برای شما میتونه باشه به عنوان مثال آدرس پروفایل لینکدین من هست 

www.linkedin.com/in/saman-fattahi



این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن public-profile-settings-1024x493.jpg است

مورد بعدی در مورد تنظیمات پروفایل، تنظیمات مربوط به قابلیت مشاهده یا Visibility هست. همونطور که در قسمت توضیحات مشاهده می کنید وقتی public visibility فعال هست یکسری محدودیتها برای افرادی که وارد لینکدین نشدن جهت مشاهده پروفایل خودتون قرار میدید. همونطور که مشاهده میکنید میتونید انواع قسمتهای مختلف رو اعم از عکس پروفایل، هدلاین و .... رو قابلیت نمایشش رو فعال یا غیر فعال کنید. مشاهده بفرمایید که با عدم انتخاب حالت نمایش همونطور که گفته شد بر روی قابلیت جستجو و ایندکس شدن بر روی موتورهای جستجو نیز تاثیرگذار هست. پس به نظرم اگر مشکل خاصی وجود نداره جهت بهتر دیده شدن پروفایل خودتون گزینه های قابلیت نمایش رو فعال بذارید یا در صورت وجود دلیل برای غیر فعال کردن Visibility، فقط چند موردش رو غیر فعال کنید. 

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن Linkedin-Visibility.jpg است

2- تنظیمات جستجوی کار ( Job seeking preferences) 
 
این تنظیمات در منوی Setting & Privacy وجود داره که این منو تنظیمات زیادی رو برای لینکدین شما ارائه میکنه اما یکی از مهمترینهاش تنظیمات Job Seeking Preferences هست. خوب بعد از کلیک بر روی Me در منوی بالا و انتخاب Setting & Privacy، صفحه مد نظر باز میشه که در قسمت سمت چپ مشاهده می کنید تنظیمات بسیاری برای اون وجود داره گزینه Job Seeking Preferences در منوی سمت چپ و قسمت Data Privacy وجود داره (تصویر پایین مشخص شده). 

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن job-seeking-preferences-1024x618.jpg است

مشاهده میفرمایید که در این بخش اولین گزینه Job application setting  هست که در واقع تنظیمات زمانی هست که میخواین از قسمت Job application لینکدین برای پوزیشن شغلی اقدام بفرمایید.  بر روی Change کلیک میکنیم و مشاهده میفرمایید که این قسمت شامل دو گزینه اصلی هست قسمت اول که لینکدین از شما اجازه میخواد تا بتونه رزومه شما رو در دیتابیسش نگه داره و موقع اپلای برای شغل خاص با استفاده از اون و پروفایل لینکدین شما یک سری فیلدهای اون رو تکمیل کنه البته تاکید شده که شما در هنگام اپلای میتونید این فیلدها رو به دلخواه خودتون تغییر بدید و مورد بعد Manage your resumes هست که از این قسمت میتونید رزومه خودتون رو آپلود کنید (حتی چند ورژن مختلف) که موقع اپلای برای پوزیشن شغلی از هر کدوم از اونها که خواستید استفاده کنید.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن job-application-settings-1024x520.jpg است
 گزینه بعدی از تنظیمات Job Seeking Preferences، گزینه Sharing your profile when you click apply هست. با انتخاب yes برای این گزینه مشاهده میکنید که هنگام اپلای برای پوزیشن شغلی مشخص، پروفایل لینکدین شما با کارفرما به اشتراک گذاشته بشه. 

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن profile-setting-for-job-applicants-linkedin-1024x626.jpg است

 
یقینا لینکدین به عنوان حرفه ای ترین شبکه اجتماعی جزئیات بسیار زیادی داره که در آموزشهای بعدی آکادمی فتاحی سعی می کنیم اکثر اونها رو پوشش بدیم.


در کنار سایر خدمات مجموعه شامل نگارش CV و نگارش Cover Letter یا SOP و سایر خدمات مربوط به پذیرش شغلی و تحصیلی، خدمات مربوط به  بهینه سازی پروفایل لینکدین توسط همکاران متخصص مرکز انجام میشه. جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفا تماس بگیرید


راهنمای ثبت سفارش  ساخت (بهینه سازی پروفایل لینکدین)


برای ثبت سفارش هم می توانید به صورت آنلاین از سایت ثبت سفارش نمایید هم از طریق واتساپ و تلگرام جهت ثبت سفارش اقدام نمایید.


در قسمت ذیل هزینه ساخت (بهینه سازی پروفایل لینکدین)  را میتوانید مشاهده نمایید.

 


زمان تحویل عادی: 12 روز هزینه 1 میلیون و 800 هزار تومان - لینک سفارش سریع 


زمان تحویل نیمه فوری: 8 روز - هزینه 2 میلیون و 100 هزار تومان - لینک سفارش سریع


زمان تحویل فوری: 5 روز  هزینه 2 میلیون و 400 هزار تومان - لینک سفارش سریع


راهنمای ثبت سفارش از طریق واتساپ و تلگرام


 در صورت تمایل میتوانید از طریق  واتساپ و تلگرام با پشتیبانی در تماس باشید تا فرمها و موارد مورد نیاز و پیش فاکتور از طریق واتزاپ یا تلگرام برای شما ارسال گردد (شماره تماس پشتیبانی: ۰۹۹۰۰۸۹۰۰۳۲)

 

ثبت سفارش  از طریق تلگرام

 ثبت سفارش  از طریق واتساپ



Link: https://amardtarjome.com/news/آموزش-صفر-تا-صد-شروع-کار-حرفه-ای-با-لینکدین-(آپدیت-۲۰۲۱)---قسمت-چهارم---تنظیمات-و-نکات-تکمیلی8.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* آمارد ترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد.