چگونه یک سی وی و انگیزه‌نامه برای پذیرش در دانشگاه کانادایی بنویسیم؟ - مرکز ترجمه تخصصی آمارد
پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳
new translation order

amrdtarjome telegram channel

amrdtarjome telegram support
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:

چگونه یک سی وی و انگیزه‌نامه برای پذیرش در دانشگاه کانادایی بنویسیم؟

وقتی حرف از داخل رفتن به یه دانشگاه در کانادا میوفته، باید کمی باهوش باشیم. چون رزومه و انگیزه‌نامه، دو دوست حمیمی هستند که باید ازشون بدونیم چطور استفاده کنیم. رزومه: خلاصه‌ای از من رزومه مثل یه کتابچه تبلیغاتیه برای خودت. تو این کتابچه باید هر چیزی که به تویی مربوطه رو بگی. مثلاً، اگه تو دوران دانشجویی توی کارگاه‌هایی شرکت کردی که به رشته تحصیلیت مرتبط بوده، حتماً بنویس. یا اگه داری مهارت‌های خاصی مثل زبان‌های بیشتر یا نرم‌افزارهای تخصصی بلدی، حتماً ذکرشون کن.




مثال:
مثلاً فرض کن یه دانشجوی مهندسی که علاقه زیادی به برنامه نویسی داره. اون می‌تونه بنویسه: "تو دوران دانشجویی، در یک پروژه گروهی برنامه نویسی شرکت کردم و به عنوان رهبر تیم، توانستم با استفاده از زبان‌های C++ و Python یک نرم‌افزار کاربردی بسازم که به بهبود کارایی فرآیند‌های صنعتی کمک کرد."


انگیزه‌نامه: داستان شخصی من حالا بیا بگم یه چیزی دیگه. انگیزه‌نامه مثل یه داستانه، باید داستان تو رو بگه. بگو چرا این دانشگاه رو دوست داری و چطور می‌خواهی توی این محیط یاد بگیری. حتی می‌تونی یه تجربه یا یه ماجرایی رو به اشتراک بزاری که تو رو برای ادامه تحصیل توی این دانشگاه الهام داده. مثال: مثلاً بگو: "تجربه کاری من در یک شرکت نرم‌افزاری که بین‌المللی بود، من رو با فرهنگ گسترده‌ای آشنا کرد. من می‌خواهم در این دانشگاه به عنوان یک دانشجوی بین‌المللی به تحقیق و توسعه فناوری‌های نوین در زمینه‌ی هوش مصنوعی بپردازم." خلاصه کلام، دوستان، رزومه و انگیزه‌نامه دوتا اسناد کلیدی هستن برای ورود به دانشگاه. اینا باید توانایی‌ها، تجربیات و خواسته‌های ما رو به خوبی منعکس کنن. پس حواستون به نقاط قوت و توانایی‌هاتون باشه و با انگیزه‌نامه‌ای قوی، درهای دانشگاه کانادایی رو باز کنید!




راهنمای ثبت سفارش آنلاین


ابتدا باید در وبسایت خدمات آنلاین ترجمه آمارد ترجمه ثبت نام کنید . سپس از پنل کاربری خود که در سمت راست صفحه وجود دارد، ثبت سفارش ترجمه را انتخاب نمایید. در فرم ثبت سفارش زمینه را SOP و CV انتخاب نمایید و در موضوع نگارش CV را ذکر نمایید. در قسمت توضیحات هر گونه نکته و یا توضیح اضافی راجع به نگارش و یا ویرایش CV دارید ذکر نمایید. سپس در قسمت فایل سفارش، لطفا فرم خام سی وی و رزومه مرکز را از این لینک دانلود نمایید)  و پس از تکمیل اطلاعات فایلهای تکمیل شده را (در قالب یک فایل ورد یا پی دی اف و یا یک فایل زیپ) بارگذاری نمایید. لازم به ذکر است بعد از ثبت سفارش شما با توجه به بررسی کارشناس، قیمت گذاری انجام خواهد شد. پس از قیمت گذاری از طریق ایمیل و پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد و شما می توانید با مراجعه به پنل کاربری خود از قسمت پیگیری سفارشات، وارد سفارش مورد نظر شده و پیش فاکتور را ملاحظه نموده و در صورت تمایل پس از پیش پرداخت سفارش شما آغاز شده و در موعد مقرر به شما تحویل داده می شود.


 ثبت سفارش رزومه و انگیزه نامه آنلاین


راهنمای ثبت سفارش از طریق واتساپ و تلگرام


 در صورت تمایل میتوانید از طریق  واتساپ و تلگرام با پشتیبانی در تماس باشید تا فرمها و موارد مورد نیاز و پیش فاکتور از طریق واتزاپ یا تلگرام برای شما ارسال گردد (شماره تماس پشتیبانی: ۰۹۹۰۰۸۹۰۰۳۲)

 

ثبت سفارش رزومه و انگیزه نامه از طریق تلگرام

 ثبت سفارش رزومه و انگیزه نامه از طریق واتساپ






Link: https://amardtarjome.com/news/چگونه-یک-سی-وی-و-انگیزه‌نامه-برای-پذیرش-در-دانشگاه-کانادایی-بنویسیم؟10.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* آمارد ترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد.