پیدا کردن شغل در لینکدین: راهکارها و ترفندها - مرکز ترجمه تخصصی آمارد
جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳
new translation order

amrdtarjome telegram channel

amrdtarjome telegram support
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:

پیدا کردن شغل در لینکدین: راهکارها و ترفندها


آیا تا به حال به این فکر کردید که چرا بعضی‌ها توی لینکدین موفق به پیدا کردن شغل میشن و بعضی‌ها نه؟ خب، بزنید بریم دنبال جواب!

قدم اول: پروفایلِ قدرتمندی داشته باشیم!

پروفایل لینکدین مثل یک رزومه‌ی زنده است که همیشه قابل دسترسه. پس باید یه پروفایل جذاب و کامل داشته باشیم. عکس پروفایل، توضیحات در مورد تجربیات کاری، مهارت‌ها و ... همه و همه باید به گونه‌ای باشند که دیگران رو به شما جذب کنند. مثلاً فرض کنید شما در زمینه طراحی گرافیک کار می‌کنید، پس می‌توانید نمونه‌کارها و پروژه‌هایی که انجام دادید رو به اشتراک بزارید.


قدم دوم: شبکه‌سازی درست و حسابی انجام بدیم!

 لینکدین فقط یه راه شبکه‌سازی نیست، یه فرصته! پس با افرادی که واقعاً در حوزه کاری شما هستند یا به شما کمک می‌کنند، ارتباط برقرار کنید.  معمولا وقتی برای کسی کانکشن ریکوئست می فرستید، یه پیغام هم براش بفرستید، مثل: "سلام، خوشحال میشم که با یک متخصص مثل شما در ارتباط باشم."


قدم سوم: فرصت‌های شغلی رو از دست ندیم!

هر روز توی لینکدین تعداد زیادی فرصت شغلی منتشر می‌شه. حتماً توی قسمت Jobs سر بزنید و جستجویی با کلمات کلیدی مرتبط با شغلتون انجام بدید. همچنین به کمپانی‌های مورد علاقه‌تون فالو بدید تا از فرصت‌های جدیدشون مطلع بشید.

قدم چهارم: پروفایل رو همیشه به روز داشته باشیم!

یادتون باشه هر تجربه‌ی جدیدی که به دست میارید، هر دوره‌ای که می‌رید، همه‌اش رو توی پروفایلتون اضافه کنید. همچنین یادتون نره که پروژه‌ها و دستاورد‌های خودتون رو هم به اشتراک بذارید.

نتیجه‌گیری:

در نهایت، یادتون باشه، لینکدین یک ابزار قدرتمند برای پیدا کردن فرصت‌های شغلیه اگر درست ازش استفاده کنید. پس بزنید بهش! و به یاد داشته باشید، اگر کمکی لازم داشتید، همیشه می‌تونید از من کمک بگیرید.

موفق باشید و روزتون بهترین!



اگه میخواین یک پروفایل حرفه ای لینکدین داشته باشید، توصیه می شه در ابتدا، آموزش مرحله به مرحله ساخت و بهینه سازی پروفایل لینکدین (  قسمت اول، قسمت دوم و قسمت سوم و قسمت چهارم ) منتشر شده در سایت رو مطالعه بفرمایید که در هفت گام مختلف به بیان نحوه تکمیل حرفه ای پروفایل لینکدین با ذکر جزئیات  در سال ۲۰۲۱ اشاره کردیم.

همچنین آکادمی فتاحی و مرکز ترجمه تخصصی آمارد، با بیش از ۷ سال سابقه فعالیت و بهره بردن از دانش متخصصین خبره در زمینه خدمات پذیرش تحصیلی و شغلی، آماده ارائه خدمات در زمینه بهینه سازی پروفایل لینکدین شما کاربران گرامی هست. این خدمات در کنار خدمات نگارش رزومه و CV، نگارش انگیزه نامه و نگارش کاور لتر، ایمیل به اساتید، نگارش توصیه نامه یا ریکامندیشن لتر، از جمله خدمات پرکاربرد مرکز ترجمه تخصصی آمارد هست. جهت بررسی دقیق و اطلاع از تعرفه خدمات بهینه سازی لینکدین با ما در تماس باشید.

راهنمای ثبت سفارش  ساخت (بهینه سازی پروفایل لینکدین)


برای ثبت سفارش هم می تونید به صورت آنلاین از سایت ثبت سفارش نمایید هم از طریق واتساپ و تلگرام جهت ثبت سفارش اقدام نمایید.


در قسمت ذیل هزینه ساخت (بهینه سازی پروفایل لینکدین)  را میتوانید مشاهده نمایید.


زمان تحویل عادی: ۱۲ روز هزینه ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان 

زمان تحویل نیمه فوری: ۸ روز - هزینه ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان 


زمان تحویل فوری: ۵ روز  هزینه ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان 


راهنمای ثبت سفارش از طریق واتساپ و تلگرام


 در صورت تمایل میتوانید از طریق  واتساپ و تلگرام با پشتیبانی در تماس باشید تا فرمها و موارد مورد نیاز و پیش فاکتور از طریق واتزاپ یا تلگرام برای شما ارسال گردد (شماره تماس پشتیبانی: ۰۹۹۰۰۸۹۰۰۳۲)

 

ثبت سفارش  از طریق تلگرام

 ثبت سفارش  از طریق واتساپ



Link: https://amardtarjome.com/news/پیدا-کردن-شغل-در-لینکدین:-راهکارها-و-ترفندها5.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
کد امنیتی : کدی که در تصویر میبینید را وارد نمایید
* آمارد ترجمه هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد.